۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷
کد خبر: 85325912
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت قشم فعال شدند

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷
کد خبر: 85325912
۹۰ درصد جایگاه‌های سوخت قشم فعال شدند
عکس آرشیوی است

قشم - ایرنا - رییس ناحیه قشم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: ۹۰ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت این جزیره پس از اختلال ایجاده شده امروز(دوشنبه) با تبدیل سیستم هوشمند به مکانیکی تاکنون (لحظه انتشار خبر) فعال شده است.

خسرو پورباقری عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جزیره قشم در مجموع ۱۴ جایگاه عرضه بنزین دارد که از این تعداد ۱۰ جایگاه به روش دستی و متصل به سامانه در حال ارایه خدمت هستند.

وی ادامه داد: اکنون جایگاه سوخت زیتون، مهر و ماه، مسن، یادگار امام و درگهان به صورت دستی(بدون کارت سوخت نرخ دوم) و هنگام، گیاهدان، شهید راستی، صنایع نفت و حرا متصل به سامانه (کارت سوخت) فعال هستند و امشب با تلاش یک تیم عملیاتی چهار نفره از مدیران و کارشناسان این ناحیه و کاربران جایگاه های سطح جزیره تمامی این جایگاه های به وضعیت سابق خود برمی گردند.

رییس ناحیه قشم شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان توضیح داد: در جایگاه هایی که بنزین به طور دستی عرضه می شود قیمت بنزین به نرخ آزاد ۳۰ هزار ریال و نفت گاز به قیمت ۶ هزار ریال عرضه، البته جایگاه هایی که به طور هوشمند امکان ارایه خدمت را دارند به همان روال سابق کارت های بنزین سوخت عرضه می شود.

به گزارش ایرنا، از صبح امروز برخی جایگاه‌های سوخت استان و کشور با اختلال در عرضه بنزین و گازوئیل مواجه شدند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha