جهاد اسلامی فلسطین: وزیر دفاع آمریکا بر پشتیبانی کشورش از کشتار ملت فلسطین تاکید کرد

تهران- ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که سخنان وزیر دفاع آمریکا در تل آویو، تاکیدی بر حمایت از کشتار ملت فلسطین بود.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای افزود: سخنان «لوید اوستین» وزیر دفاع آمریکا از روی اجساد 20 هزار شهید و ده ها هزار زخمی و در سایه بمباران عمدی بیمارستان ها، مدارس، مراکز بهداشتی، نیروهای امدادرسانی و اورژانس، فعالان رسانه، ساختمان های مسکونی و چادرهای آوارگان، حمایت و پشتیبانی وقیحانه آمریکا از رزیم صهیونیستی برای تداوم جنایت های وحشیانه در حق ملت فلسطین است.

در این بیانیه آمده است: تردید اوستین درباره ادعاهای واشنگتن درباره اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی، دفاع از خود است، نشان می دهد که این آمریکاست که اشغالگران و ماشین جنگی آن ها را مدیریت می کند و دروغ بودن همه اقدامات سیاسی مورد ادعای آمریکا را به اثبات می رساند.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرده که اعتراف وزیر دفاع آمریکا به تامین همه نیازهای رژیم صهیونیستی برای ادامه تجاوز خود و اعلام صریح به تعیین نکردن زمانی برای پایان جنگ و تحریک کشورها بر ضد برادران یمنی به خاطر یاری مردم غزه، تبلور وقیحانه استکبار آمریکایی و منطق تکبر و خودبزرگ بینی آمریکا است.

آستین روز دوشنبه با هدف اطمینان دادن به صهیونیست ها از تداوم حمایت واشنگتن، راهی سرزمین های اشغالی شد.

وزیر دفاع آمریکا بامداد سه‌شنبه مدعی شدکه یک ائتلاف چندملیتی برای مقابله با عملیات‌ ارتش یمن در دریای سرخ تشکیل شده است.

وی که در منطقه خاورمیانه حضور دارد، در خصوص کشورهای عضو این ائتلاف خودخوانده افزود که این ائتلاف علاوه بر آمریکا، شامل انگلیس، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، نروژ، هلند، کانادا، بحرین و سیشل است.

آستین همچنین گفت که کشورهای شرکت کننده در این ائتلاف اقدام به گشت‌زنی مشترک در جنوب دریای سرخ و خلیج عدن می‌کنند.

آستین بدون اشاره به حمایت های بدون وقفه واشنگتن در کشتار مردم نوار غزه و ویرانی این منطقه توسط رژیم صهیونیستی مدعی شد: تشدید تنش انصارالله یمن جریان آزاد تجارت را تهدید و قانون بین‌الملل را نقض می‌کند.

پیش از این تارنمای آمریکایی «سمافور» در گزارشی مدعی شده بود که واشنگتن در پاسخ به افزایش حملات به کشتی‌های رژیم صهیونیستی و یا کشتی هایی که برای این رژیم حامل کالا در دریای سرخ می باشند، در حال بررسی حمله مستقیم به حوثی‌های (انصارالله) یمن است.

نیروی دریایی و انصارالله یمن تاکنون چندین بار اعلام کرده اند که اگر حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه پایان نیابد و محاصره این منطقه از سوی این رژیم لغو نشود، کشتی های رژیم صهیونیستی و یا کشتی هایی که برای این رژیم کالا در دریای سرخ حمل می کنند هدف قرار خواهند گرفت، که به وعده خود عمل کرده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha