۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبر: 85326323
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پدر شهیدان عربپور در زرند به فرزندان شهیدش پیوست

کرمان - ایرنا - حاج یدالله عربپور پدر شهیدان والامقام «ابراهیم و اباذر عرب‌پور داهوئی» در شهرستان زرند پس از تحمل سال‌ها فراق فرزندان دلبند خود دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش ایرنا، حاج یدالله عربپور پدر شهیدان عربپور شب گذشته در شهرستان زرند از توابع کرمان به دلیل بیماری و کهولت سن به دیدار حق شتافت.

آیین تشییع پیکر پدر شهیدان عربپور همراه با تشییع شهید گمنام ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه امروز سه‌شنبه در گلزار شهدا روستای داهوییه برگزار می‌شود.

پیام تسلیت سپاه ثارالله در پی در گذشت پدر شهیدان عربپور

سرتیپ دوم پاسدار محمدعلی نظری فرمانده و حجت الاسلام علی عرب پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در پی درگذشت پدر شهیدان عربپور پیام تسلیت صادر کردند.

در این پیام بعد از ذکر بسم الله الرحمن الرحیم آمده است، کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْتِ ثُمَّ إِلَیْنا تُرْجَعُونَ، خانواده محترم و معزز شهیدان عربپور «سلام‌علیکم‌»، با نهایت تأسف و تألم، خبر ناگوار و اسف‌انگیز درگذشت پدر شهیدان ابراهیم و اباذر عربپور را دریافت نمودیم.

این پیام می افزاید، این مرد بزرگ با رنج و مشقت فراوان، جوانانی رزمنده و مجاهد در راه اسلام پرورید و ۲ تن از آنها را در راه حق تقدیم کرد و در پیام رسانی شهیدان، الگویی از مقاومت و پایداری، تا آخرین لحظه عمر مبلغی استوار برای راه امام و شهیدان بود و پیوسته در تبعیت محض از امام خامنه ای عزیز تاکید می ورزید. از خدای متعال برای او طلب مغفرت و برای بازماندگان به ویژه خانواده بزرگوار شهیدان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

در ادامه آمده است، ضمن عرض تسلیت و تعزیت این مصیبت، علو درجات معنوی و روحانی برای شهیدان والامقام و رحمت و غفران الهی برای آن فقید سعید و بقای عمر توأم با صحت و سلامتی برای بازماندگان شریف از محضر خداوند منان مسئلت داریم.

شهید "ابراهیم عربپور داهوئی" چهارم ‌مهر ۱۳۴۹، در روستای‌ داهوئیه از توابع‌شهرستان زرند به ‌دنیا آمد. وی تا دوم متوسطه درس خواند، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سرانجام در هفتم بهمن ۱۳۶۵، در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به‌شهادت رسید.

همچنین شهید "اباذر عربپور داهوئی" نوزدهم ‌تیر۱۳۵۱، در روستای‌ داهوئیه از توابع ‌شهرستان زرند چشم به‌ جهان گشود.

وی تا پایان مقطع ‌راهنمایی درس ‌خواند، به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سرانجام در بیست ‌و سوم خرداد ۱۳۶۷، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

۲۸ فروردین ۱۴۰۰ نیز مادر این ۲ شهید به دیدار معبود شتافت و به فرزندان شهیدش ملحق شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha