۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85326380
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۳۳ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان تهران مستاجر هستند

دماوند - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: هم اکنون ۳۳ هزار خانواده تحت پوشش این نهاد مستاجر هستند که شوراهای اسلامی روستاها می‌توانند با واگذاری زمین و با حمایت خیران، برای آنان خانه بسازیم و در اختیارشان قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، سید ابوالفضل پرپنچی روز سه شنبه در آیین توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی با عنوان یلدای فاطمی در بین نیازمندان دماوند اظهار داشت: در استان تهران بالغ بر ۸۳ هزار خانوار را به صورت دائم و موقت تحت پوشش داریم و تقریبا سعی شده برای همه خانوارهای تحت پوشش بسته های حمایتی پیش بینی کنیم که به صورت نقدی و چه کالایی به دست مددجویان برسد.

وی افزود: علاوه بر این، در مناسبت های مختلف سال همچون عید نوروز، عید فطر، ماه رمضان و آغاز سال تحصیلی و دیگر مناسب ها سعی شده با وجود مشکلات اقتصادی با کمک خیران به مددجویان کمک می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هدف ما این است که خانواده های تحت پوشش را به مرحله توانمندسازی برسانیم و این مهم در همه عرصه ها تحقق یابد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان تهران ادامه داد: همچنین با کمک خیران و دیگر نهادها با پرداخت وام اشتغال، تا دهک هفت افراد تحت پوشش و غیر تحت پوشش را در زمینه اشتغال می توان اقدامی انجام داد.

وی گفت: این نهاد همچنین مشاوره شغلی و دیگر مشاوره ها را انجام می دهد تا شغل با ثبات و درآمد باثبات ایجاد شود ولی برخی از خانواده ها اگر همکاری نکند از تحت پوشش خارج می شوند.

تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته ارزاق یلدایی در بین نیازمندان شهرستان دماوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند نیز در این آیین گفت: این روزها در بلندای شب یلدا با پایان کوتاهی عمر مادر سادات حضرت فاطمه زهرا (س) همراه شده است.

۳۳ هزار خانواده تحت پوشش کمیته امداد استان تهران مستاجر هستند

شهناز اکبری افزود: هدف از برگزاری این برنامه تهیه و توزیع ۷۰۰بسته ارزاق یلدایی، بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان است.

وی اظهار داشت: هر بسته معیشتی شامل آجیل، پفیلا، کاکائو، ماهی، میوه که شامل پرتقال،نارنگی،کیوی، سیب و انار که ارزش هر بسته ۱۰ میلیون ریال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند بیان کرد: این هدف بزرگ محقق نمی‌شد مگر به لطف و عنایت خداوند تبارک و تعالی، کمک خیران و نیکوکاران فاطمی، جوانان ارزشی با همکاری کمیته امداد دماوند که همگی دست در دست هم توانستیم بسته های یلدایی جهت خانواده های تحت حمایت تهیه کنیم.

کمک به نیازمندان نسل‌مان را بیمه می‌کند

امام جمعه شهرستان دماوند نیز در این آیین گفت: برای شناسایی نیازمندان هیچ نهادی بهتر از کمیته امداد نیست چراکه کارهای آنان درست و مورد اعتماد است.

حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی افزود: این نهاد حدود ۴۰ مورد خدمات شامل هزینه های ازدواج، مسکن، پوشاک، تحصیلی به نیازمندان ارائه می دهد که از خیران محترم که کمک می کنید در این نهاد مقدس گام برمی دارید، تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: مدیرکل محترم کمیته امداد استان تهران نیز این نهاد را در شهرستان حمایت کنند و خیران نیز پای کار هستند که امیدواریم خیران بیشتر شوند، زیرا کمک به نیازمندان کمک به خودمان است و نسل مان را بیمه و از بلاها دور می‌کند.

شهرستان دماوند از ۲ بخش مرکزی و رودهن تشکیل شده و در ۴۵ کیلومتری شرق پایتخت قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha