۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبرنگار: 2296
کد خبر: 85326543
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

موفقیت ۷ کودک ایرانی در مسابقه نقاشی بلغارستان

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۵
کد خبر: 85326543
موفقیت ۷ کودک ایرانی در مسابقه نقاشی بلغارستان

تهران- ایرنا- هفت عضو مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری موفق به کسب دیپلم افتخار از بیست‌ و پنجمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی نقاشی نوا زاگورا کشور بلغارستان شدند.

به گزارش ایرنا از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با اعلام نتیجه بیست‌وپنجمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی نقاشی نوا زاگورا کشور بلغارستان در سال ۲۰۲۳ که با موضوع «آزاد» برگزار شد، از بین ۳هزار و ۲۷ اثر از ۳۲ کشور جهان هفت نفر از اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون موفق به کسب دیپلم افتخار از این دوره از مسابقات شدند.

برهمین اساس آرسن حامدیان ۶ ساله از مرکز شماره ۱۵ کانون اهواز استان خوزستان، اسما زارعی ۶ ساله از مرکز کانون شیرین‌سو استان همدان، یسنا صفاپور هفت ساله از مرکز کانون بهبهان استان خوزستان، نیکو نصیرزاده ۱۱ ساله از مرکز شماره هشت کانون مشهد استان خراسان رضوی، فائزه فتحی ۱۴ ساله از مرکز شماره سه کانون شیراز، رها حسین‌پور ۹ ساله از مرکز کانون آذرشهر استان آذربایجان شرقی و الناز شریفیان هفت ساله از مرکز کانون گزبرخوار استان اصفهان دیپلم افتخار کسب کردند.

موفقیت ۷ کودک ایرانی در مسابقه نقاشی بلغارستان

همچنین در این دوره از مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی نقاشی نوازاگورا کشور بلغارستان به روابط بین‌الملل کانون نیز دیپلم افتخار اهدا شده است.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۱۵ نقاشی (حداکثر تعداد مجاز برای شرکت) در این مسابقه شرکت کرده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha