امکان سوخت‌گیری با کارت هوشمند در ۴۰ جایگاه منطقه ساری فراهم شد

ساری- ایرنا- امکان سوخت‌گیری با کارت هوشمند سوخت در ۴۰ جایگاه منطقه ساری پس از بروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت فراهم شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با پیگیری‌های انجام شده هم اکنون در منطقه ساری، ۴۰ جایگاه به روال سابق که همان توزیع سوخت با کارت هوشمند بود، بازگشتند و سایر جایگاه‌ها هم با تلاش گروه های فنی تا ساعتی دیگر به خدمات دهی مطلوب و بی وقفه به هم استانی‌ها و هموطنان مشغول خواهند بود.
سبحان رجب پور افزود: به دلیل اختلالی که دیروز در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمده بود از دیروز جایگاه‌های سوخت دچار مشکل شدند و با پیگیری تیم‌های فنی جایگاه‌ها از مدار سامانه خارج و سوخت رسانی بصورت دستی و با سهمیه ۴۰ لیتر برای هر نفر توزیع شد.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری با تأکید بر اینکه جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد، گفت: سهمیه سوخت هم‌میهنان در کارت سوخت آن‌ها محفوظ است و پس از رفع مشکل قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش ایرنا، از صبح روز گذشته -دوشنبه- با بروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت، فعالیت جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور با مشکل مواجه شد. در مازندران نیز این موضوع سبب ایجاد صف‌های طولانی مقابل جایگاه‌های سوخت و همچنین ایجاد ترافیک در خیابان‌های شهرهای مختلف شد.

امکان سوخت‌گیری با کارت هوشمند در ۴۰ جایگاه منطقه ساری فراهم شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha