۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۸
کد خبر: 85326016
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در مازندران + فیلم

۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۸
کد خبر: 85326016
آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در مازندران + فیلم

ساری – ایرنا – روند توزیع بنزین در مازندران پس از چند ساعت اختلال، با فعال شدن بیش از ۹۸ درصد جایگاه‌های سوخت این استان به شرایط تقریبا عادی بازگشت و در حال حاضر بیش از ۱۹۰ جایگاه سوخت این استان به صورت آفلاین در حال عرضه بنزین هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بنا به اطلاعات کسب شده از ۲ شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مستقر در مازندران با مرکزیت ساری و چالوس، به جز چند جایگاه در مناطق دوردست استان اکنون همه جایگاه‌های سوخت مازندران به صورت دستی یا آفلاین به چرخه سوخت‌رسانی برگشتند و امکان تهیه بنزین آزاد بدون کارت سوخت در حدود ۹۸ درصد جایگاه‌های سوخت استان وجود دارد.

تورج امانی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه چالوس شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا از فعال شدن هر ۵۸ جایگاه سوخت زیر پوشش این شرکت در محدوده شهرستان‌های محمودآباد تا رامسر خبر داد و به گفته سبحان رجب‌پور مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری نیز به جز چند جایگاه سوخت مناطق دوردست استان، بقیه جایگاه‌های سوخت زیر پوشش این شرکت فعال شده‌اند.

رجب‌پور گفت: در محدوده زیر پوشش این شرکت که از گلوگاه تا محمودآباد را شامل می‌شود با احتساب جایگاه‌های فرعی در مجموع ۱۴۳ جایگاه سوخت وجود دارد که از این تعداد ۱۲۶ جایگاه اصلی هستند.

وی افزود: در حال حاضر تهیه بنزین از همه جایگاه‌هایی که فعال شده‌اند فقط به صورت آفلاین و بدون کارت سوخت با عرضه بنزین آزاد انجام می‌شود و سقف سوختگیری برای هر خودرو نیز مانند روال گذشته ۴۰ لیتر است.

این مسئول با بیان این‌که عرضه با نرخ آزاد موقتی و صرفا برای تأمین نیاز شهروندان است، اظهار کرد: سوختگیری بدون کارت‌ تا زمان رفع اختلال سامانه هوشمند بنزین ادامه دارد. سهمیه موجود در این کارت‌ها نیز ذخیره خواهد ماند و پس از رفع اختلال قابل برداشت است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری افزود: گروه‌های فعال‌سازی جایگاه‌های سوخت به مناطق مختلف اعزام شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که تا پایان امشب همه جایگاه‌های استان به روش آفلاین فعال شوند.

به گزارش ایرنا، از صبح امروز با بروز اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت، فعالیت جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور با مشکل مواجه شد. در مازندران نیز این موضوع سبب ایجاد صف‌های طولانی مقابل جایگاه‌های سوخت و همچنین ایجاد ترافیک در خیابان‌های شهرهای مختلف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha