۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85326650
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

اتاق اصناف سنندج برای رستوران‌ها مجوز صادر نکند

سنندج- ایرنا- معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان تاکید کرد: اتاق اصناف از صدور مجوز برای رستوران‌ها واقع در حریم و خارج از حریم شهرها خودداری کند چرا که این کار از طریق درگاه ملی مجوزها انجام می شود.

به گزارش ایرنا، آرمان وطن‌دوست روز سه شنبه در نشست بررسی صدور مجوز تاسیسات گردشگری استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با توجه به اینکه گردشگری همواره به عنوان محور توسعه استان مطرح می‌شود باید برای برداشتن موانع پیش‌روی آن اقدامات عملی از سوی ادارات متولی صدور مجوزها انجام شود.

وی افزود: سامانه‌های گردشگری به درگاه ملی مجوزها متصل شده است، لذا از دستگاه‌های مربوطه و اتاق اصناف سنندج انتظار می رود از انجام موازی‌کاری در خصوص صدور مجوز تاسیسات گردشگری، رستوران‌ها و غیره خودداری کنند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اضافه کرد: در راستای تسریع در صدور انواع مجوزها و کوتاه کردن مسیر آن در سطح کشور و به تبع آن استان کردستان، همه مجوزها و خدمات حوزه‌های سه‌گانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از این پس از راه درگاه ملی مجوزها و به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گفته وی اقدامات خوبی در زمینه اطلاع‌رسانی این درگاه ملی در کردستان در حال انجام بوده و ثبت نام برای صدور مجوز از طریق این درگاه ملی در استان آغاز شده است.

وطن دوست یادآور شد: استان کردستان با وجود جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی فراوان نیازمند حمایت و برنامه‌ریزی دقیق برای توسعه و پیشرفت گردشگری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha