۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۶
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85326992
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

متقاضیان تاسیس اقامتگاه در روستای گردشگری بیشه بزان دزفول تسهیلات دریافت می‌کنند

دزفول – ایرنا - سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دزفول گفت: بنیاد برکت به متقاضیان ایجاد تأسیسات اقامتی در روستای بیشه‌بزان دزفول تسهیلات گردشگری پرداخت کند.

به‌گزارش ایرنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوزستان، حمیدرضا خادم روز سه شنبه افزود: روستای گردشگری بیشه‌بزان همجوار دره طبیعی کول خرسون و روستای قدیمی بیشه‌بزان قرار گرفته که دارای ظرفیت‌های گردشگری است.

وی ادامه داد: وجود چشمه‌های زلال در منطقه کول خرسون و روستای گردشگری بیشه بزان به ظرفیت‌های گردشگری این روستا افزوده است و سالانه گردشگران زیادی به منظور بهره‌مندی از این استعدادهای طبیعی به منطقه یادشده عزیمت می‌کنند.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دزفول گفت: با توجه به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در این روستای نمونه گردشگری، نشست توسعه گردشگری روستای بیشه بزان دزفول با حضور نماینده بنیاد برکت، بخشدار شهیون و دهیار روستای بیشه بزون برگزار شد.

وی تصریح کرد: به‌منظور ارتقای زیرساخت‌های گردشگری و ایجاد اقامتگاه در روستای بیشه بزان، بنیاد برکت متعهد شده که از ردیف اعتبارات گردشگری خود، تسهیلاتی را به متقاضیانی که مجوزهای لازم را از وزارت میراث فرهنگی دریافت کرده‌اند، اعطا کند.

به گزارش ایرنا، بیشه بزان روستایی زیبا از توابع بخش سردشت شهرستان دزفول استان خوزستان است که در فاصله ۳۴ کیلومتری دزفول، ۱۹۴ کیلومتری اهواز (مرکز استان) واقع شده است.

منطقه گردشگری روستای بیشه بزان دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است که از مهمترین آن‌ها دره کول خرسون، دریاچه شهیون، دره توبیرون و چال کندی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha