رئیس بسیج رسانه هرمزگان: دستاوردهای انقلاب را با راویان پیشرفت معرفی می‌کنیم

بندرعباس - ایرنا - رئیس بسیج رسانه هرمزگان گفت: اردوی راویان پیشرفت بسیج رسانه هرمزگان در راستای فرامین مقام معظم رهبری و امید آفرینی در جامعه با حضور خبرنگاران این استان در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع دریایی فراساحل ایران (ایزوایکو) برگزار شد تا دستاوردهای انقلاب را در سطح جامعه معرفی کنیم.

سرهنگ محمدرسول جلالی روز سه‌شنبه حاشیه اردوی راویان پیشرفت اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی ایران در دوران عمر بیش از ۴۰ ساله خود دستاوردهای بسیاری داشته که برخی از آن‌ها در حوزه صنعتی است که باید به جامعه معرفی شود.

رئیس بسیج رسانه هرمزگان یادآور شد: خبرنگاران حاضر در این اردو از بخش‌های مختلف مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) بازدید کرده و با دستاوردهای مهم این حوزه آشنا شدند.

وی ادامه داد: معرفی درست این دستاوردهای می‌تواند روحیه غرور ملی و افتخار به هویت ایرانی را عمیق‌تر کرده و بر نشاط اجتماعی بیفزاید که این کار باید توسط متخصصان حوزه رسانه و تبلیغات و خبرنگاران انجام شود که به‌خوبی می‌توانند بافکر و ایده و نظر خود آثار عمیقی در جامعه داشته باشند.

مسئول بسیج رسانه هرمزگان بیان کرد: اکنون ۲ هزار و ۶۳۰ نفر در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در زمینه‌های تعمیر کشتی، ساخت جکت‌های نفتی و غیره مشغول بکار هستند که بنا به گفته مسئولان آن می‌تواند تا ۱۰ هزار نفر افزایش یابد.

وی ابراز کرد: این مجتمع خدمات خوبی در زمان تحریم به بخش دریایی کشور داده است و در زمینه نفت و گاز اکنون ۲ طرح بزرگ را در میدان نفتی فروزان و مرحله ۱۱ پارس جنوبی در دست دارد که مجموع اعتبار اجرای آن‌ها ۲۵۰ میلیون دلار است.

سرهنگ جلالی ابراز کرد: اکنون مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در زمینه ساخت کشتی هم قرارداد ساخت ۲ فروند کشتی را منعقد کرده که به‌زودی عملیات ساخت کشتی اول آغاز خواهد کرد و کشتی دوم که ۱۴۵ متر طول دارد روند ساخت آن در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد.

جام رسانه امید در هرمزگان آغاز شد

آیین افتتاحیه جام رسانه امید هم در حاشیه برگزاری اردوی راویان پیشرفت در مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران برگزار شد و رئیس بسیج رسانه هرمزگان در این زمینه اظهار کرد: اصحاب رسانه وظیفه سنگین تبیین پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را بر عهده دارند و جام رسانه امید هم با همین هدف در این استان آغاز شد.

سرهنگ جلالی در خصوص این رویداد ۴۸ ساعته اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف جام رسانه امید؛ امید آفرینی است و خبرنگاران می‌توانند تولیدی‌های رسانه‌ای خود را به پایگاه اطلاع‌رسانی این جام به نشانی jromid.ir ارسال کنند.

مسئول بسیج رسانه هرمزگان خاطرنشان کرد: محورهای این جام رسانه‌ای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید است که علاقه‌مندان به شرکت می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ایده‌پردازی، گزارش مکتوب (خبری، تحلیلی، تحقیقی)، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافی و کلیپ موبایلی ارسال کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha