۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85327663
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه آزاد توان تبدیل شدن به قطب علمی برای حل مسائل کشور را دارد

پردیس - ایرنا - معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از تنوع رشته‌های ذیل علوم مختلف، توان تبدیل شدن به یک قطب علمی و برتر از جایگاه فعلی برای ورود به حل مسائل کشور را دارد.

محمد هادی همایون روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری نشستی که به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه آزاد پردیس برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به ظرفیت علمی مناسب دانشگاه آزاد اسلامی ،می توانیم جریان باز سازی نظام دانش و علوم را بر پایه علوم انسانی، ادراک های کلان فلسفی وحکمی قرار بدهیم.

وی با تاکید بر ضرروت ایجاد جهش جدی در حوزه فناوری، اظهار داشت: با گامهای کوتاه در حوزه فناوری اتفاقی نمی افتد و برای توسعه فناوری باید به دنبال جهش جدی در این حوزه باشیم.

این مسئول ادامه داد: در دانشگاه آزاد اسلامی رشته ها و تخصص های مختلف در کنار هم هستند و در این نشست شاهد حضور اعضای هیات علمی در رشته های علوم انسانی، فنی و هنر بودیم.

همایون خاطرنشان کرد: تولیدات فنی ما در برخی از موارد بی توجه به بنیان های فرهنگی اجرا شده است؛ مانند خودروهای تولید داخل که برای مردان طراحی شدند و بانوان در برخی موارد برای استفاده مشکل دارند.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: شکست عادتهای ذهنی و ورود فناوری خاص در زندگی مردم با تامین پیوست‌های فرهنگی میسر می‌شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست از اساتید برجسته صاحب پژوهش قدردانی شد.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha