۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85327990
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اراضی مازاد دانشگاه آزاد بوشهر در شهر جدید عالیشهر تعیین وضعیت شد

بوشهر-ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از توابع استان بوشهر گفت:در قالب تفاهمی در راستای تعیین تکلیف اراضی مازاد دانشگاه آزاد بوشهر اراضی یادشده به این شهر جدید ملحق می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " جهان بخش تل اشکلی " روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این مهم در راستای تفاهمنامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت راه و شهرسازی در خصوص احداث ۵۰۰ هزار واحد مسکونی منعقد شده است.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه که باید به تایید مجمع عمومی شرکت عمران شهرهای جدید و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برسد، مقرر شده از ظرفیت های اراضی موجود دانشگاه به نفع محدوده عمومی شهر استفاده شود و بخشی از اراضی دانشگاه را که قابلیت استفاده دارد برای استفاده کارکنان این دانشگاه قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه ابتدا قرار است بخشی از اراضی دانشگاه که به عنوان سرانه آموزش عالی از طرف دانشگاه در حال اعلام است؛ برای ادامه کار و فعالیت دانشگاه در اختیار خود دانشگاه قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت عمران شهرجدید عالیشهر تصریح کرد : سایرفضاهای عمومی آن نیز مانند فضای ورزشی، مذهبی و سایر ساختمان ها و اماکن مازاد آن و فضای سبز به محدوده عمومی شهر افزوده می شود وسایر عراضی خام آن نیز با توافق طرفین به کاربری طرح نهضت ملی مسکن اختصاص پیدا خواهد کرد.

تل اشکی افزود: تعداد واحدهای قابل ساخت در شهر جدید عالیشهر نیز براساس سرانه‌های استاندارد شورای عالی معماری شهر سازی مشخص خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha