میز ارتباطات مردمی، ابتکار دولت سیزدهم برای آسیب‌شناسی موانع تولید است

گرگان- ایرنا- نماینده تام‌الاختیار و مدیر دفتر پاسخگویی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: برگزاری میز ارتباطات مردمی شیوه جدید و ابتکاری دولت در سفرهای استانی برای آسیب‌شناسی موانع تولید است.

سید محمد میرجلیلی روز چهارشنبه در حاشیه دیدار چهره به چهره مردمی در استان گلستان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در میز ارتباطات مردمی تمامی فرایند پیشرفت ارایه خدمات به مردم به ویژه در این وزارتخانه قابل رصد است.

وی ادامه داد: مراجعه کنندگان درخواست خود را اعم از شکایت، تقاضای تسهیلات، پیشنهاد را ارایه می lدهند و پس از گفت و گو، روند اجرای آن از طریق ثبت در سامانه پیگیری می‌شود.

میرجلیلی یاد آور شد: به عنوان نماینده وزارتخانه در این ارتباطات فقط با حفظ رعایت قانون مراجعه کنندگان برای حل مسایل آنها راهنمایی می‌شوند.

به گفته وی بیشتر درخواست در میز خدمت در سفرهای استانی، دریافت تسهیلات به ویژه خرر برای تولید است .

وی از اجرای طرح نظام جدید پاسخگویی در وزارت صنعت، معدن و تجارت با هدف یکچارچه سازی مدیریت پاسخگویی و پایش خدمت در حوزه پیشگیری از بحران تولید خبر داد و گفت: این طرح از یکسال کلید خورده که در حال گسترش خدمات آن هستبم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ارباب رحوع در این وزارتخانه می‌تواند از طریق غیرحضوری از جمله پیامک، فایل صوتی و ایمیل در خواست خود را برای رسیدگی ارایه دهد.

به گفته وی ۷۳۰ موضوع برای طرح در نظام جدید پاسخگویی این وزارتخانه احصا شده و فرایند درخواست‌ها پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: زمان پاسخگویی در نظام جدید پاسخگویی حداکثر پنج روز تعیین شده و حرکت به سمت شفاف سازی پاسخ مسوولان است.

گلستان برای دومین بار مقصد سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت به این استان است و پاستورنشینان همزمان با یلدای ۱۴۰۲، علاوه بر افتتاح برخی طرح های زیربنایی و تاثیرگذار، عملیات اجرایی تعدادی دیگر از پروژه ها را در نگارستان ایران آغاز خواهند کرد تا در نتیجه اجرا و تکمیل آن‌ها، مردم این کهن دیار با جمعیتی از اقوام و مذاهب گوناگون، طعم خدمت و مردم‌داری را از دولت سیزدهم بچشند.

آغاز عملیات اجرایی پروژه شیرین‌سازی آب دریا، علاج‌بخشی خلیج گرگان و اتمام لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، بهره‌برداری از سه هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی روستایی و شهری و افتتاح و زهکشی ۱۶ هزار هکتار از اراضی اولویت‌دار استان از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان افتتاح خواهد شد.

تعدادی از وزرا و نمایندگان رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha