برپایی میز ارتباطات مردمی، خدمت‌رسانی به مردم را سرعت می‌بخشد

گرگان- ایرنا- مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی شکایات شرکت آب و فاضلاب گفت: برپایی میزهای ارتباطات مردمی در آستانه سفر رییس جمهور، خدمت‌رسانی به مردم را تسریع می‌کند.

محمد رسولی‌امین روز چهارشنبه در حاشیه میز ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پاسخگویی و حل مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب استان گلستان در میز ارتباطات مردمی وزارت نیرو نشانه مردم‌داری و توجه ویژه دولت برای حل مشکلات مردم این استان است.

وی با بیان اینکه دیدار چهره به چهره با مردم می‌تواند فاصله بین مردم و مسئولان را کم کند، افزود: برپایی میزهای خدمت، خدمت‌رسانی به مردم را تسریع می‌کند.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی شکایات شرکت آب و فاضلاب ادامه داد: برای شنیدن مطالبات مردم گلستان و حل مشکلات آنها از امروز تا روز جمعه در محل شرکت آب منطقه‌ای گلستان واقع در گرگان، ابتدای جاده آق‌قلا حضور داریم.

در جریان دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور و هیأت دولت به استان گلستان، محمد رسولی‌امین مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی شکایات شرکت مادر تخصصی مهندسی آب و فاضلاب به همراه معاون منابع انسانی و تحقیقات و مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو پاسخگوی مطالبات و حل مشکلات مردم در قالب میز خدمت ارتباطات مردمی هستند.

نمایندگان تام‌الاختیار وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب در این میز ارتباطات مردمی، ضمن ملاقات با مردم پاسخگوی مطالبات و شکایات آنها در حوزه فعالیت‌های این شرکت خواهند بود.

گلستان برای دومین بار مقصد سفر رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت به این استان است، پاستورنشینان همزمان با یلدای ۱۴۰۲، علاوه‌بر افتتاح برخی طرح‌های زیربنایی و تاثیرگذار، عملیات اجرایی تعدادی دیگر از پروژه‌ها را آغاز خواهند کرد تا در نتیجه اجرا و تکمیل آن‌ها، مردم این کهن دیار با جمعیتی از اقوام و مذاهب گوناگون، طعم خدمت و مردم‌داری را از دولت سیزدهم بچشند.

آغاز عملیات اجرایی پروژه شیرین‌سازی آب دریا، علاج‌بخشی خلیج گرگان و اتمام لایروبی کانال ارتباطی دریا و خلیج گرگان، بهره‌برداری از سه هزار و ۳۵۴ واحد مسکونی روستایی و شهری و افتتاح و زهکشی ۱۶ هزار هکتار از اراضی اولویت‌دار استان از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان افتتاح خواهند شد.

تعدادی از وزرا و نمایندگان رئیس جمهور، آیت الله رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha