برپایی میز ارتباطات مردمی دولت سیزدهم، گامی در مسیر نظامندشدن خدمت است

گرگان - ایرنا - مشاور وزیر و رییس مرکز بازرسی و ارزیابی و عملکرد ارتباطات مردمی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفـت: برگزاری میز ارتباطات مردمی در دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان‌ها، نمونه‌ای از نظامندشدن خدمت برای حل مشکلات مردم است.

امیر علی اوسط روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری میز ارتباطات مردمی دور دوم سفر رییس جمهور به استان گلستان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح تلاش دارد دغدغه رییس جمهور در ایجاد ارتباط بیشتر بین مردم و مسوولان را برطرف کند.

وی با اشاره به رویکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سرمایه‌گذاری در برگزاری میز ارتباطات مردمی و ارایه خدمت خالصانه به مردم است، ادامه داد: این وزارتخانه نیز میز ارتباطات مردمی با حضور مسوولان معاونت ها، سازمان‌ها و شرکت های زیر مجموعه و بانک‌های عامل به ویژه توسعه تعاون و رفاه در قبل سفر دور دوم رییس جمهور به استان گلستان را دایر کرده و سعی داریم درخواست‌های مردمی در حیطه اختیارات، حوزه استحفاضی وزارتخانه حل و درخواست‌های بین دستگاهی نیز در دستور کار پیگیری قرار داده می‌شود.

به گفته وی بیشتر درخواست های مردمی در میز ارتباطات مردمی سفر رییس جمهور مربوط به اشتغال است.

علی اوسط با اشاره به این که سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال در دولت سیزدهم با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: این وزارتخانه سامانه جستجوی شغل را از پنج ماه قبل در استان‌ها راه‌اندازی کرده و حدود ۶۵۳ محیط اقتصادی با توجه به رشته فعالیت و نیاز کارفرمایی ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در ارایه تسهیلات بانکی نیز بانک‌های عامل زیر مجموعه این وزارتخانه شامل توسعه تعاون و رفاه، در حوزه ایجاد اشتغال پای کار بوده و ظرفیت خوب را در این زمینه دراستان‌ها فراهم شده است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: این وزارتخانه خود را ملزم می‌داند با توجه به این که حدود ۶۰ میلیون نفر از جمعیت کشور را زیر پوشش خدمات خود دارد، از تمامی ظرفیت های در اختیار برای ارایه خدمات هرچه بهتر استفاده کند.

میز ارتباطات مردمی سفر دور دوم رییس جمهور به استان گلستان توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان از ۲۹ آذر ماه به مدت سه روز در محل اداره کل بهزیستی استان دایر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha