۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85328587
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مردم روشناوند گناباد با شهید گمنام دفاع مقدس وداع کردند+فیلم

گناباد-ایرنا- مردم شهر روشناوند از توابع بخش مرکزی شهرستان گناباد چهارشنبه شب با پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این آیین که با حضور پر شور آحاد مختلف مردم ، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مسوولان و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، شرکت کنندگان بار دیگر بر دفاع از آرمانهای شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تاکید کردند.

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز یکشنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به گناباد انتقال یافت و آیین وداع و تجدید بیعت با این شهید گمنام دوران دفاع مقدس روزهای ۲۷تا ۲۹ آذرماه جاری در تعدادی از مدارس، دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و با شرکت دانش آموزان و دانشجویان گنابادی برگزار شد.

پیکر مطهر این شهید گمنام روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه جاری از مصلی امام خمینی (ره) تا چهارراه شهید احمدیان گناباد تشییع می شود و سپس برای خاکسپاری به شهر "روشناوند" از توابع بخش مرکزی این شهرستان انتقال می یابد.

طبق گمانه زنی ها این شهید گمنام دوران دفاع مقدس در زمان شهادت ۱۹ سال سن داشته است و در عملیات تک دشمن بعثی در تیرماه ۱۳۶۷ و در منطقه مرزی "زبیدات" به شهادت رسیده است.

مرکز شهرستان گناباد با ۲ بخش مرکزی و کاخک، چهار شهر گناباد، بیدخت، کاخک و روشناوند و ۱۱۲ روستا در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

شهر روشناوند با سه هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت و ۱۵۷ کیلومتر مربع وسعت در بخش مرکزی شهرستان گناباد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha