آغاز واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی گنبدکاووس در سفر استانی رییسی

گنبدکاووس- ایرنا- همزمان با دومین سفر استانی رییس جمهور به گلستان، کار واگذاری زمین‌های فاز ۲ شهرک صنعتی گنبدکاووس با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران آغاز شد.

به گزارش ایرنا، فرشید مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این آیین که روز پنجشنبه همزمان با دومین دور از سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت به گلستان برگزار شد، گفت: ۲ مصوبه سفر ریاست جمهور به گلستان با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال مربوط به توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی گنبدکاووس بوده است.
وی افزود: مصوبه نخست مربوط به مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک‌های صنعتی گنبدکاووس است که تا هفته دولت ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: مصوبه دیگر مربوط به توسعه زمین‌های شهرک‌های صنعتی است که امروز ۶۵ هکتار آن واگذار شد و ۳۵ هکتار دیگر آن نیز جز مصوبات است که زیرساخت‌های آن آماده می‌شود.

آغاز واگذاری زمین‌های شهرک صنعتی گنبدکاووس در سفر استانی رییسی

افتتاح چند طرح از جمله استخر دانش آموزی، مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران، بهره‌برداری از مدول اول فاضلاب گنبدکاووس با ۱۳ هزار میلیارد ریال اعتبار، افزایش ظرفیت پست ۲۰.۶۳ داشلی برون با ۴۰۰ میلیارد ریال، بهره‌برداری از جاده گنبدکاووس- آق‌قلا با ۴۰۰ میلیارد ریال، ۵.۱۰ کیلومتر خط انتقال ۲ مداره ۶۳ کیلوولت با ۵۵۰ میلیارد ریال و احیای مراتع با بوته‌کاری ۳۰ هکتار و مدیریت رواناب در ۴۲۷ هکتار از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در سفر هیات دولت به گنبدکاووس است.

آغاز عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی گنبدکاووس، ۷۲۸ واحد مسکن روستایی، ۲۱۰ واحد مسکن شهری، چهار زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال و ساخت ۱۴ خانه بهداشت روستایی از دیگر برنامه‌های دور دوم سفر استانی هیات دولت به گنبدکاووس محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های کلان، متوسط و کوچک، صبح امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.

وزرای بهداشت، درمان، آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، نفت، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون رییس جمهور در توسعه روستایی و مناطق محروم و رییس بنیاد مسکن رییس جمهور را در دومین سفر استانی به گلستان همراهی می‌کنند.

شهرستان مرزی گنبدکاووس با جمعیت بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق گلستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha