۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱
کد خبر: 85328841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰۰ مجوز فعالیت باشگاه‌های ورزشی در یزد صادر شد

یزد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان یزد گفت: تقویت علمی و عملی رشته‌های ورزشی در رده‌های مختلف سنی در گرو داشتن باشگاه‌های قوی است که تاکنون در این مورد ۴۰۰ مورد مجوز در این شهرستان‌ صادر شده است.

"مهدی دهقان" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نظارت بر نحوه فعالیت در چارچوب مقررات و ساماندهی باشگاه‌های ورزشی جزو مهمترین برنامه‌های اداره ورزش و جوانان است.

وی با قدردانی از همه افرادی که در چارچوب مقررات برای تشکیل باشگاه‌ها وظایف خود را انجام می‌دهند ادامه داد: تمام علاقه‌مندان ایجاد باشگاه باید برای کسب مجوز اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه هنوز تعدادی باشگاه بدون مجوز در شهرستان یزد وجود دارد گفت: باشگاه‌های بدون مجوز بر اساس مقررات تعطیل و از فعالیت آنها با همکاری ادارات جلوگیری می‌شود.

دهقان تاکید کرد: وجود باشگاه‌های مجوزدار که سالانه در چارچوب قانون فعالیت داشته باشند با اقدام‌های فرهنگی و ورزشی موجب نشاط، تامین سلامتی و تقویت رشته‌های ورزشی و تربیت ورزشکار می‌شوند.

وی گفت: هدف اداره ورزش و جوانان با همکاری سایر بخش‌ها کمک به توسعه فعالیت باشگاه‌های فرهنگی ورزشی و خدمت به مردم و نوجوانان و جوانان و ایجاد روحیه نشاط و سلامتی است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha