فوتی‌های هفته جاری محور مراغه - هشترود به ۶ نفر رسید

مراغه- ایرنا- امروز، پنج‌شنبه در حالی تصادف پراید با وانت مزدا در جاده مراغه - هشترود سه کشته و یک زخمی برجا گذاشت که شنبه گذشته نیز بر اثر برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با پژو پارس در همین محور، سه فوتی و یک مصدوم گزارش شده بود.

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی مراغه روز پنج‌شبه و در گفت‌وگو با خبرنگاران به وقوع این سانحه اشاره کرد و افزود: این تصادف طی شب گذشته اتفاق افتاد و ماموران انتظامی، پلیس راه و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ توحید فارسی اضافه کرد: پس از بررسی ماموران مشخص شد که سواری پراید با خودرو وانت مزدا دوکابین به صورت رخ به رخ برخورد کرده و متأسفانه در اثر این تصادف راننده و سرنشینان سواری پراید در محل جان خود را از دست داده‌اند و راننده خودرو وانت مزدا دوکابین نیز بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه، تجاوز به چپ هر دو وسیله علت این تصادف بوده است، خاطر نشان کرد: رانندگان عزیز از عجله و شتاب بی‌مورد حین رانندگی خودداری کنند و برای حفظ سلامت خود و همسفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند.

به گزارش ایرنا تصادف شنبه گذشته نیز به صورت رخ به رخ به وقوع پیوسته و انحراف به چپ راننده پژو ۴۰۵ عامل این تصادف بوده است.

جاده مراغه - هشترود از محورهای پرسانحه آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود و سال گذشته برخی از نقاط حادثه‌خیز آن به همت دولت سیزدهم اصلاح شد اما هرازچندگاهی شاهد وقوع سوانح رانندگی دلخراش در این محور هستیم و مردم منطقه، بهره‌برداری از آزادراه مراغه - هشترود را بی‌صبرانه انتظار می‌کشند.

گفتنی است بیشتر حوادث رانندگی محور مراغه - هشترود در ۵۰ کیلومتر نخست آن از سمت مراغه اتفاق می‌افتد و بر همین اساس مسئولان محلی و استانی، بهره‌برداری از ۲۹ کیلومتر این مسیر در دهه فجر امسال را وعده داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha