برنامه‌ریزی پلیس راه کرمان برای امنیت ترافیکی سالگرد شهادت سردار دل‌ها

کرمان - ایرنا - رییس پلیس راه شمال استان کرمان از برنامه‌ریزی برای امنیت ترافیکی ایام سالگرد شهادت سردار دل‌ها از هم اکنون خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ "علی رضایی" با اشاره به در پیش بودن چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (هفته مقاومت از ۱۲ تا ۱۸ دی) گفت: کارکنان این پلیس برابر تمهیدات اندیشیده شده به صورت شبانه روزی در محورها و نقاط حادثه ساز حضور فعال دارند تا به بهترین نحو به مسافران و زائران مرقد مطهر سردار دل ها خدمت رسانی کنند.

با اجرای طرح ترافیکی جدید در محدوده گلزار شهدا در زمان برگزاری چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار سلیمانی دسترسی خودرویی به مسیرهای منتهی به مسجد صاحب الزمان (عج) و گلزار شهدای کرمان دچار محدودیت خواهد شد.

در طرح ترافیکی شهرداری کرمان، مسیر اصلی و ورودی مسجد صاحب‌الزمان (عج)، از انتهای خیابان شهدا، مسدود خواهد شد و ورودی از سمت تخت درگاه‌قلی‌بیگ، جایگزین آن می‌شود.

در زمینه محدودیت ترافیکی برای خروج زائران از گلزار شهدای کرمان نیز خروجی تمام معابر از سمت شرق مسجد صاحب‌الزمان (عج) خواهد بود.

برنامه‌ریزی پلیس راه کرمان برای امنیت ترافیکی سالگرد شهادت سردار دل‌ها

دستگیری قاتل مسلح در قلعه گنج

فرمانده انتظامی قلعه گنج از دستگیری قاتل مسلح متواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا بیلری" در تشریح این خبر بیان داشت: با کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل با استفاده سلاح گرم در یکی از روستاهای قلعه گنج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با تشکیل تیم ویژه ای از کارآگاهان مجرب ابعاد موضوع به صورت میدانی بررسی و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پس از اقدامات تخصصی، قاتل متواری شناسایی و با عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار قانونی روانه زندان شد.

برنامه‌ریزی پلیس راه کرمان برای امنیت ترافیکی سالگرد شهادت سردار دل‌ها

گرفتاری سارقان فرا استانی در عملیات اطلاعاتی پلیس کوهبنان

فرمانده انتظامی کوهبنان گفت: ۲ سارق که اقدام به سرقت از یک شرکت در شهرستان طبس کرده بودند در کوهبنان دستگیر شدند.

سرهنگ سیدرضا اسلامی در این خصوص گفت: ماموران انتظامی با انجام کار اطلاعاتی از ورود ۲ سارق به حوزه شهرستان مطلع شدند و با توقیف خودروی پراید آنان، اموال مسروقه به ارزش ۲ میلیارد ریال را کشف کردند.

وی افزود: این افراد در تحقیقات به عمل آمده به سرقت از یک شرکت در شهرستان طبس استان خراسان جنوبی اعتراف و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ اسلامی در پایان گفت: پلیس با گسترش چتر اطلاعاتی با اقدامات تبهکارانه برخورد و مخلان نظم و امنیت را ولو اینکه اهل منطقه و استانی دیگر باشند را غافلگیر خواهد کرد.

برنامه‌ریزی پلیس راه کرمان برای امنیت ترافیکی سالگرد شهادت سردار دل‌ها

ناکامی در انتقال ۳۱۳ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز از ناکامی قاچاقچیان در انتقال از ۳۱۳ کیلو تریاک از حوزه شهرستان بافت خبر داد.

سردار "ناصر فرشید" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان بافت با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور ۲ محموله سنیگن مواد مخدر از حوزه این شهرستان به مقصد دیگر نقاط استان و کشور مطلع و به سرعت در محور اصلی این شهرستان مستقر شدند.

وی افزود: ماموران هنگام گشت زنی و پایش محسوس و نامحسوس ترددهای این محور یک دستگاه وانت مزدا و یک دستگاه پژو ۴۰۵ که بدون توجه به ایست پلیس قصد فرار داشتند را با تعقیب و مراقبت ضربتی متوقف کردند.

سردار فرشید ضمن قدردانی از همپوشانی اطلاعاتی پلیس استان یزد در این عملیات خاطرنشان کرد: در بازرسی از وانت ۱۶۵ کیلو تریاک و در بازرسی از پژو ۴۰۵ نیز ۱۴۸ کیلو تریاک کشف و در رابطه با این محموله ۳۱۳ کیلویی تریاک دو متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha