قدمت مبارک است به گلستان

گرگان- ایرنا- این جا سرزمین سبزی و نشانه‌هاست، انگار تو در تک تک این نشانه‌ها حضور داری و در دل گل‌های رسته، مردمان پیراسته و شهیدان وارسته همسفری امروز. خوش آمدی به گلستان ای که دستان تو راهگشای خدمت رسانی به مردمان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اینجا همه با تو هم قسم شدیم تا در سفره‌های رنگین تلاش هایت برای دستیابی به توسعه و پیشرفت تقلا کنیم چراکه دستاوردهای سفر دور اول تو در چلچراغ شهر ما با تو مزین شده است.

مردم این استان دسته دسته در رکابت نشسته‌اند، در نگاه خجسته‌اند، ای رییس جمهور محبوب دولت مردمی، این سرود شهری است که آذین بسته است، دل ها با دیدار تو مستند هستند در جاده سبز به انتظار نشسته اند، شوق دیدار همه جا جاری است، مقدمت گهربار، همسفرانت پایدار و مشتاقانت بی‌قرار که در معیادگاه دیدنت صف کشیده اند.

قدمت مبارک است به گلستان

کوچه های اینجا از دیدنت شوق رهایی و سرود خوش آمدی سر داده اند. ای رئیس جمهور دولت عمل، مردمان وفادار این دیار ایثار به انتظار خبرهای خوش تو تو نشسته اند.

آمدنت خوش باد و تا خون در رگ ماست با تو همنوایی می کنیم با تو همسرایی می کنیم تا شهر و دیارمان را بیش از پیش بسازیم.

قدمت مبارک است به گلستان

در همه جای این شهر و دیار و امروز در معیادگاه وعده دیدار تو تراکم سلام و تراکم کلام تو جریان دارد، سنگرنشین این مصلی گرگان همه از زن و مرد، پیر و جوان، بازاری و کارگر و کشاورز و دانش آموز و دانشگاهی به اینجا آمدند که تو را دوست دارند. و امیدوار به حل مشکلات با دستان دولتمردان تو دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان برگزاری سفرهای استانی دولت سیزدهم، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در قالب سفر ۲ روزه استانی به گلستان آمده است تا ضمن دیدار با مردم از نزدیک با مسائل و مشکلات این استان شمالی کشور آشنا شود و گره‌های کور این شهرستان را باز کند.
با وجود آن که آیت الله رئیسی بر اساس برنامه ساعت ۱۱ صبح در مصلی نماز جمعه با مردم دیدار داشت ولی جمع زیادی از قشرهای مختلف این مردم ولایتمدار از جای جای استان و از ساعت‌ها پیش از زمان آغاز این برنامه خود به مصلی رساندند تا از نزدیک رئیس جمهور را دیده و با وی دیدار کنند.

قدمت مبارک است به گلستان

با وجود سردی هوا، قشرهای مختلف مردم شامل دانش آموزان، کسبه، اعضای هلال احمر و سایر مردم خود را به مصلی نماز جمعه رساندند تا با رئیس جمهور کشورمان دیدار کنند.
تعداد زیادی از مردم نیز نامه‌های خود به رئیس جمهور را آماده کرده و در اختیار جایگاه‌هایی که از قبل پیش بینی شده قرار دادند.
با حضور گسترده عوامل انتظامی و بسیج، امنیت کامل در منطقه برقرار بود و مردم با نظم و امنیت وارد مصلی نماز جمعه شدند.
قرار است که در این سفر ۲ روزه، رئیس جمهور ضمن دیدار با مردم، چند طرح مهم اقتصادی، زیرساختی و عمرانی را افتتاح و با شرکت در جلسه شورای اداری، مسائل و مشکلات این استان را بررسی کند.

قدمت مبارک است به گلستان

آیت‌الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی دور دوم سفرهای استانی دولت سیزدهم برای دیدار با مردم، بررسی مصوبات سفر دور اول و افتتاح پروژه‌های طرح کلان، متوسط و کوچک، صبح امروز پنجشنبه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان وارد گلستان شد.
طبق اعلام استاندار گلستان، در دور نخست سفر رییس جمهور به گلستان بیشترین مصوبات در بین استان‌های کشور برای استان گلستان اختصاص یافت که در دور دوم سفر نیز شاهد افتتاح طرح های مختلف و در نظر گرفتن مصوبات بهتر از دور گذشته برای استان خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha