۳۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۹
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85329296
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جمعیت هلال احمر ایران ۲ میلیون داوطلب افتخاری دارد

زنجان -ایرنا- منابع انسانی و پشتیبانی سازمان داوطلبان هلال احمر کشور گفت: فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر ۹ میلیون داوطلب ثبت شده دارد که از این تعداد بیش از ۲ میلیون عضو افتخاری جمعیت هلال احمر ایران هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عبودی مزرعی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از داوطلبان هلال احمر استان، افزود: داوطلبان هلال احمر تجلی ماهیت خاص سربازی خداوند هستند و هیچ نظامی، سازماندهی شده در هیچ جای دنیا همانند هلال احمر یافت نمی شود که موسسه ای در جهان ۱۹۱ دفتر و نمایندگی داشته باشد.

این مسوول ادامه داد: فعالیت داوطلبانه در این جمعیت نهادینه شده و نیروهای جمعیت منحصرا سرباز خداوند بر روی کره زمین هستند.

وی اظهار داشت:فدراسیون صلیب سرخ و هلال احمر از اصول هفتگانه بی طرفی، بی غرضی، جهان شمولی، استقلال، خدمات داوطلبانه، بشردوستی و یگانگی تبعیت می کنند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی سازمان داوطلبان هلال احمر کشور گفت: فعالیت این تعداد داوطلب در ایران نشانه این است که مردم ایران با انسان دوستی و بشر دوستی از گذشته تاکنون بیشتر آشنا هستند و این مفاهیم، مربوط به سنت های زیبای ایرانیان و دین اسلام است.

مسیر حرکت و اقدام خیرخواهانه را تسریع می کنیم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در ادامه این مراسم، گفت: تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان ها، حمایت از زندگی و سلامت انسان و ایجاد صلح پایدار میان ملت ها از اهداف هلال احمر است.

حکمت اله هاشمی افزود: اهداف جمعیت هلال احمر بسیار بلند و متعال است و نیروهای آن در جهت ارائه خدمت به مردم و آسیب دیدگان تلاش می کنند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر در هلال احمر استان زنجان ۱۶ هزار داوطلب در رسته های مختلف سازماندهی شده اند و در خدمت به آحاد مردم و جامعه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای رسالت و اهدافی که جمعیت هلال احمر دارد که در راس آن تسکین آلام بشری است در هر زمان و مکان می توانیم خدمات ارائه دهیم.

در ادامه این مراسم از خیرین، نیکوکاران، جانباز خلبان هشت سال دفاع مقدس، داوطلبان، امدادگران و اعضای جوانانی که در طرح ها و برنامه های مختلف در یک سال گذشته داوطلبانه همکاری و مشارکت مستمری با هلال احمر داشتند با اهدای لوح تقدیر شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha