امام جمعه کیش: فراجا بازوان قدرتمند نظام اسلامی در ایجاد امنیت و آرامش است

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به حمله تروریستی در راسک، گفت: فراجا بازوان قدرتمند نظام اسلامی در ایجاد امنیت و آرامش است و دشمن به خوبی به آن واقف است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «علیرضا بی‌نیاز» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: دلیل هدف قرار دادن نیروی انتظامی توسط دشمن، نقش این نیروهای جان برکف در گام دوم انقلاب برای حفظ امنیت کشور است.

وی ادامه داد: دشمنان بدانند که اقدامات تروریستی آنان بی پاسخ نخواهد ماند و به زودی به سزای اعمال خود خواهند رسید.

امام جمعه کیش با اشاره به ضرورت ایجاد اتحاد در جامعه جهانی برای مقابله با استکبار بیان کرد: در ایام ولادت حضرت مسیح (ع) می‌توان با استفاده از آیه‌های قرآن برای اتحاد جامعه ایمانی در جهان اقدام کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه برکات زیادی برای نظامی اسلامی داشته است، افزود: سپاه برای اقتدار، امنیت و پیشرفت علمی کشور برکات زیادی داشته که تشکیل حفاظت هواپیمایی سپاه یکی از این موارد است که عملکرد بسیار درخشانی در ۳۰ سال گذشته برای جلوگیری از هواپیما ربایی در ایران داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین «بی‌نیاز» با بیان اینکه دولت از ظرفیت مردم در حل مشکلات استفاده کند، گفت: امروز شرایطی فراهم شده که بخش خصوصی، فعالان اقتصادی و اصناف آمادگی همراهی با دولت را دارند.

وی با قدردانی مردم و سازمان منطقه آزاد کیش از برگزاری باشکوه ایام فاطمیه در جزیره کیش، اظهار کرد: در این ایام چهره مذهبی و واقعی کیش به خوبی نمایان شد.

امام جمعه کیش با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور بیان کرد: این سفرهای استانی برکات زیادی دارد و  امید را در دل مردم زنده می‌کند؛ پیگیری طرح‌های نیمه تمام سیاست بسیار ارزشمندی است که توسط دولت در پیش گرفته شده است.

وی ادامه داد: استقابل پر شور مردمی از سفر های رییس جمهور نشان گر اعتماد مردم به دولت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha