نیلوفر اردلان: میانگین سن بازیکنان تیم زنان سپاهان ۲۲ سال است  

اصفهان-ایرنا- سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان گفت: میانگین سنی تیم ما ۲۲ سال است و بر اساس سیاست‌های باشگاه، برنامه‌ریزی بلندمدت و بازیکن‌ سازی را در دستور کار داریم ولی تلاش می کنیم شرایطمان را بهتر کنیم و برای بازی‌های آینده نتیجه لازم را بدست آوریم.

نیلوفر اردلان روز شنبه در خصوص دیدار روز گذشته تیم‌های فوتبال «سپاهان» و «خاتون بم» در چارچوب هفته ششم «لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه‌های کشور» که با برتری سه بر صفر خاتون بم به پایان رسید، به ایرنا گفت: فکر می‌کنم با توجه به برنامه ریزی‌ها،اهداف و تفکرات باشگاه مسیرمان را درست می رویم و تیم ما بازیکن سازی می‌کند و بازیکنانی را بازی می‌دهیم که ۱۷ و ۱۸ ساله هستند، البته این موضوع وقتی در مقابل یک تیم پُرمهره مانند خاتون بم قرار می گیریم کار را برای ما سخت می کند.

وی ادامه داد: ما قبل از این بازی می‌دانستیم که بازی سختی پیش رو داریم و با تیمی مواجه هستیم که ۹ سالی است قهرمان کشور است و سه سال گذشته نیز در «جام باشگاه‌های آسیا» حضور داشته است.

سرمربی سپاهان یادآور شد: همکنون بازیکنان تیم «خاتون بم» شاکله تیم ملی را تشکیل می‌دهند و خانم جعفری ۹ سال است که با این تیم هستند البته شاگردانم در مصاف با این تیم با وجود شکست سه بر صفر، غیرتمندانه جنگیدند و بازی خوبی به نسبت بازی قبل به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم که هرچه از لیگ می‌گذرد شرایطمان را بهتر کنیم، هنوز لیگ تمام نشده و ما هرروز در حال پیشرفت هستیم البته چالش‌های زیادی نیز داریم که درصدد برطرف کردن آن ها هستیم.

اردلان تصریح کرد: دیدار «سپاهان» با «خاتون بم» یک دیدار "جاندار" بود که هر دو تیم بازی خوبی ارایه کردند، این بازی زد و خورد چندانی که داوری روی آن تاثیر گذار باشد، نداشت و در کل داوری بازی خوب بود.

به گزارش ایرنا، روز گذشته تیم‌های فوتبال «سپاهان» و «خاتون بم» در چارچوب هفته ششم «لیگ برتر فوتبال زنان باشگاه‌های کشور» در ورزشگاه باغ فردوس اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم «خاتون بم» با نتیجه سه بر صفر «زنان سپاهان» را شکست داد.

گل های خاتون بم در این دیدار را مونا حمودی دقیقه ۴۳، زهرا قنبری دقیقه ۵۷ و نگین زندی در دقیقه ۷۷ به ثمر رساندند و داور این بازی فاطمه نصیری و کمک‌های وی بهاره سیفی، زینب منادیان زاده و غزاله عاطفی بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha