معاون استاندار: تمام شرایط جهت حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم شده است

تهران‌ بزرگ - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: زمینه‌سازی‌های لازم جهت حضور پرشور مردم بویژه جوانان و رای اولی‌ها در انتخابات پیش‌رو (اسفند ۱۴۰۲) در این استان فراهم شده است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، سیدعباس جوهری روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به فراهم شدن شرایط حضور آحاد جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: از اول دی ماه موضوع انتخابات باید در اولویت و راس امور همه مسوولان استانی قرار گیرد.

به گفته وی، متولیان امور نسبت به برگزاری جلسات منظم و مستمر هفتگی و ارائه گزارش و مستندات فعالیت‌های انتخاباتی کمیته‌های زیرمجموعه و ستادهای شهرستانی به دبیرخانه ستاد انتخابات استان اقدام کنند.

وی ضمن استقبال از ارائه پیشنهادات و راهکارهایی که زمینه ساز مشارکت پرشور مردم به عنوان تعیین‌کنندگان سرنوشت کشور، تبیین اهمیت امر انتخابات در بین اقشار مختلف مردم‌ بویژه دانشگاه‌ها و رأی اولی‌ها در مناطق شهری و روستایی را از وظایف مهم برگزار کنندگان انتخابات عنوان کرد.

رییس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر بی طرفی کامل و عدم جهت گیری جناحی مجریان انتخابات اضافه کرد: تامین امنیت انتخابات و ایجاد بستری مناسب جهت برگزاری رقابتی سالم و پرشور و همچنین تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شعب اخذ رأی در دستور کار قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha