۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۱
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85330673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورا : تامین ماشین آلات سنگین در برنامه کاری مدیریت شهری کرج است

کرج - ایرنا - رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد: تامین وخرید ماشین آلات سنگین جدید برای خدمات رسانی در مواقع بحرانی در برنامه کاری مدیریت شهری کرج قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، "محمد جواد چپردار" روز شنبه در آیین آغاز فعالیت تیم های زمستانی خدمات شهری کرج که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج و راهور فراجا برگزار شد، اظهار کرد: انتظار می رود مدیریت شهری کرج با بهره مندی بهینه از نیروی انسانی،خودرو و تجهیزات مناسب در فصل زمستان بتواند خدمات مناسب به شهروندان ارائه دهد.
رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: برنامه کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرج این است که تا جایی که امکان دارد اعتبار لازم را برای خرید تجهیزات و خودروهای مورد نیاز خدمات شهری کرج تامین کند

چپردار در ادامه با اشاره به اینکه رونمایی از تجهیزات جدید مدیریت شهری و ماشین آلات سازمان های خدماتی به زودی انجام می شود، بیان کرد: در بودجه سال جدید برای تأمین ماشین آلات به سازمان‌های تابعه شهرداری کرج توجه ویژه خواهد شد.

عضو شورا : تامین ماشین آلات سنگین در برنامه کاری مدیریت شهری کرج است



عضو شورای شهر کرج اظهار کرد: باتوجه به وسعت و جمعیت کلانشهر کرج و با در نظر گرفتن وظایفی که به عهده داریم نیاز است اندازه و کیفیت خدمات رسانی در مجموعه مدیریت شهری را ارتقاء دهیم.

وی یادآور شد: مطالبات مردمی در حوزه مدیریت شهری زیاد است اما باید گفت که در بخش پاکیزگی و نظافت شهری اقدامات خوبی صورت گرفته هرچند با نقطه ایده آل فاصله داریم.

رییس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری ضمن قدردانی ویژه از تلاش پاکبانان که در خط اول خدمت رسانی به شهر هستند از اهتمام مدیران،کارکنان و پیمانکاران سازمان های مربوطه و همچنین همراهی پلیس راهور فراجا در مانور زمستانی مدیریت شهری کرج قدردانی کرد.

تیم های زمستانی خدمات شهری کرج تا پایان اسفند ماه در مناطق مختلف این کلانشهر برای برف روبی و کنترل سیلاب های اجتماعی استقرار یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha