سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در فرودگاه مهرآباد مستقر شد

تهران- ایرنا- سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) مبتنی بر چارچوب جهانی ITIL با هدف مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در فرودگاه بین المللی مهرآباد مستقر شد.

به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، «حسین شاکری» رئیس اداره مخابرات و فناوری اطلاعات فرودگاه مهرآباد با اشاره به استقرار سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) در این فرودگاه افزود: این نرم افزار در فرآیند برنامه‌ریزی، طراحی، پیاده‌سازی، اجرا و توسعه، به سازمان کمک می‌کند تا علاوه بر بهبود خدمات فناوری اطلاعات، به مهم‌ترین اهداف کسب و کار خود نیز دست پیدا کند.

وی ادامه‌داد: این سیستم دارای بخش‌های مختلفی است که برخی از مهمترین آنها مدیریت رخدادها (Incident Management)، مدیریت تغییرات (Change Management)، مدیریت دارایی‌ها (Asset Management)، مدیریت پیکربندی (CMDB و مساله مهم مدیریت دانش (Knowledge Management) و مدیریت سطح خدمات (SLA Management) و سرویس و نگهداری پیشگیرانه (PM) قابل اشاره است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha