اعتبار طرح دریاچه شهدای گمنام گچساران پس از چهار سال تامین شد

گچساران-ایرنا- شهردار دوگنبدان گفت: طرح دریاچه شهدای گمنام از طرح های مهم عمران شهری این شهرستان که از سال ۹۸ تاکنون راکد و هیچ گونه اعتباری به این طرح تخصیص داده نشده بود به همت دولت سیزدهم ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح اختصاص یافت .

رضا قشقایی روز شنبه در گفت و گو با خبر نگار ایرنا افزود: عملیات طرح دریاچه شهدای گمنام دوگنبدان در سال ۹۳ آغاز و تا سال ۹۷ اعتبار به ان اختصاص می یافت اما از سال ۹۸ تاکنون هیچ گونه اعتباری به این طرح تخصیص نشده است.

وی با بیان اینکه این طرح در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع در حال ساخت است ،افزود: از این مجموع ۴۰ هزار متر مربع آن پارک و بقیه دریاچه مصنوعی است.

قشقایی ابراز کرد: بیش از ۱۹۰ میلیارد اعتبار از سوی شهرداری دوگنبدان در قالب چهار طرح در این پروژه تاکنون هزینه شده است.

اعتبار طرح دریاچه شهدای گمنام گچساران پس از چهار سال تامین شد

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ میلیارد ریال از سوی اداره ورزش و جوانان هم در این طرح هزینه شده است،افزود: این طرح عمران شهری هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار مردم شهر این است که این طرح عمرانی دوباره فعال شود.

شهردار دوگنبدان ابراز کرد: در مصوبات اخیر در قالب مسئولیت های اجتماعی بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال برای این طرح اعتبار در نظر گرفته شده است.

قشقایی اظهار کرد: بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح دریاچه شهدای گمنام دوگنبدان نیاز است.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی راکد بودن این طرح عدم تزریق اعتبار بوده که امید است با تامین اعتبار مورد نیاز بتوان هر چه سریعتر این طرح عمران شهری را تکمیل کرد.

اعتبار طرح دریاچه شهدای گمنام گچساران پس از چهار سال تامین شد

قشقایی عنوان کرد: هم اکنون دریاچه مصنوعی این طرح عمران شهری تکمیل شده که پس از تخصیص اعتبارات و انجام کارهای تاسیساتی آبگیری خواهد شد.

این طرح عمران شهری در قالب طرح دریاچه بوستان شهدای گمنام با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال در سال ۹۳، احداث پارک آبی بوستان شهدای گمنام با اعتبار ۲۴ میلیارد ریال در سال ۹۴ ،تکمیل دریاچه مصنوعی با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال در سال ۹۵ و تکمیل پارک نفت شهدای گمنام با ۴۹ میلیارد ریال در سال ۹۷ به مناقصه رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha