خط تولید نخ پلی‌استر نساجی هلال پس از ۱۱ سال فعال شد

تهران - ایرنا - جمعیت هلال احمر اعلام کرد: به همت متخصصان فنی شرکت صنایع نساجی هلال ایران، با راه‌اندازی دوباره دستگاه تکسچرایزینگ واحد خوانسار، خط تولید نخ پلی استر پس از ۱۱ سال راه‌اندازی و به مدار تولید بازگشت.

به گزارش روز شنبه ایرنا از جمعیت هلال‌احمر، دستگاه تکسچرایزینگ واحد خوانسار ۱۱ سال پیش به دلیل مشکلات فنی و نبود قطعات ناشی از تحریم‌ها از چرخه تولید خارج شده بود که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی دوباره فعال شد.

این دستگاه که در زمینه تولید نخ فعالیت می‌کند، در سه‌ماه اخیر با تلاش و رایزنی مدیران و متخصصان شرکت و پس از بررسی‌های فنی و تخصصی به همت مهندسان ایرانی با بهره‌گیری از قطعات داخلی، راه اندازی و به چرخه تولید بازگشت و در حال حاضر روزانه ۵ تن نخ تولید می‌کند.

دستگاه تکسچرایزینگ واحد خوانسار در زمینه تولید نخ پلی‌استر و نخ‌های مورد نیاز در تولید ملحفه، روفرشی، ترمه، پتو و نواربافی و... کاربرد دارد که راه‌اندازی دوباره آن موجب افزایش تولید شده و علاوه بر تامین نیازهای شرکت نساجی هلال، چادر امدادی و نیازهای سایر واحدهای تولیدی را هم تامین خواهد کرد.

واحد خوانسار یکی از زیرمجموعه‌های شرکت نساجی هلال ایران است که ۱۶ سال پیش راه‌اندازی شده و به طور کلی در زمینه تولید نخ و پارچه فعالیت می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha