استاندار فارس: سرمایه گذاران را تنها نخواهیم گذاشت

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: به سرمایه گذاران قول می‌دهیم در کنار آنها باشیم، راه را برای فعالیتشان همواره کنیم و هرگز آنها را تنها نگذاریم.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، شنبه در سومین همایش منطقه‌ای سرمایه‌گذاری فارس در شهرستان جهرم افزود: برای کشور هیچ راهی به جز فعالیت اقتصادی و رفع موانع پیش روی فعالان اقتصادی و سرمایه گذار وجود ندارد.

او ادامه داد: به سرمایه گذاران اطمینان می دهیم که از سرمایه گذاری آنها حمایت خواهد شد و لذا از آنها می خواهیم که با خیالی آسوده در فارس اقدام به سرمایه گذاری کنند.

وی، هدف از برگزاری همایش سرمایه‌گذاری را اعلام همراهی مدیریت ارشد فارس و سایر مدیران کل استانی با سرمایه گذاران و تولید کنندگان و حمایت از آنها عنوان کرد و خطاب به سرمایه گذاران گفت: اگر چه ریشه زندگی ما مسائل فرهنگی و اعتقادی است، اما تا روبنای مباحث که همان مساله اقتصاد و معیشت است که اگر درست نشود، مشکلات دیگر نیز برطرف نخواهد شد.


استاندار فارس، ایجاد اشتغال را وظیفه حاکمیت دانست و گفت: بخشی از افزایش آمار طلاق و کاهش ازدواج ناشی از نگرانی های اقتصادی جوانان در این زمینه است.

ایمانیه، اقدامات خلاقانه و مطابق با اقلیم فارس را گره گشای مشکلات این استان دانست و افزود: به زودی و با کشف میدان‌های جدید انرژی در فارس و با سرمایه گذاری چهار مبلبارد دلاری به عنوان استان اول انرژی از بوشهر پیشی خواهیم گرفت.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha