۱۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۶:۳۳
کد خبر: 85430117
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

مرودشت، نخستین مقصد سفر شهرستانی استاندار فارس در سال ۱۴۰۳

شیراز- ایرنا- استاندار فارس در ادامه سفرهای شهرستانی خود، در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۳، بخش کامفیروز شهرستان مرودشت را به عنوان نخستین مقصد این سفرها برگزید و به این بخش سفر کرد.

به گزارش جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، افتتاح دفتر امام جمعه، افتتاح مسجد امام حسین (ع)، بررسی میدانی مشکلات منطقه درودزن و اطراف سد درودزن، بررسی موانع پیش روی تکمیل مجتمع خدماتی و گردشگری بهشت آفتاب واقع در آزادراه شیراز - اصفهان و دیدار با تعدادی از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی کامفیروز از جمله برنامه های سفر دکتر محمد هادی ایمانیه استاندار فارس به این بخش بود.

استاندار فارس در بدو ورود به بخش کامفیروز شهرستان مرودشت ضمن زیارت حرم امامزاده ابراهیم (ع)، با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدا این منطقه نیز ادای احترام کرد.

مرودشت، نخستین مقصد سفر شهرستانی استاندار فارس در سال ۱۴۰۳

۱۴۰۳ سال تلاش برای جلب رضایت مردم
استاندار فارس، در جمع فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران کامفیروز گفت: نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب به این معناست که امسال سال توسعه و پیشرفت کشور و جلب رضایت مردم است.

ایمانیه افزود: تمام وقت امروز در کامفیروز را به بازدید میدانی اختصاص داده ام و جلسات را در مرکز استان تشکیل خواهیم داد اما به لحاظ اهمیت، نقش و جایگاه سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در این جمع حاضر و در جریان مسائل، مشکلات و خواسته‌های به حق شما قرار گرفتم.

وی، با اشاره به حضور تعدادی از مدیران استان در این سفر ادامه داد: قانون باید مشکلات را مرتفع کند و مدیران نیز با استفاده از بندها و تبصره های مختلف باید در امورات مردم تسهیل ایجاد کرده و گره گشا باشند.

مرودشت، نخستین مقصد سفر شهرستانی استاندار فارس در سال ۱۴۰۳

او اظهار کرد: جهش تولید با مشارکت مردم زمانی محقق می شود که موانع پیش روی سرمایه گذاران برداشته و حداقل های لازم برای فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی فراهم شود.

استاندار فارس افزود: بنابراین همه ما وظیفه داریم برای تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب، جهادگونه وارد میدان شویم و تمام همت و تلاش خود را در این زمینه به کار گیریم.

ایمانیه، با اشاره به آمادگی دولت برای رفع موانع تولید و مسائل پیش روی سرمایه گذاران گفت: در کارگروه احیا واحدهای راکد و رفع موانع تولید، به طور مستمر این موضوع را دنبال کرده و امسال نیز با جدیت مضاعف این مهم را تا حل مشکلات مزمن شده دنبال خواهیم کرد.

مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha