سرمربی تیم آلومینیوم: نبود تماشاگران به ضرر فوتبال است

اصفهان-ایرنا-سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: فوتبال با هوادار جان می‌گیرد و نبود تماشاگران به ضرر فوتبال است، ما دوست داشتیم مقابل هواداران «سپاهان» با این تیم بازی کنیم چون فوتبال برای هواداران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی حسینی شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از بازی «سپاهان» و «آلومینیم» افزود: خاطرات خوب و بد زیادی از اصفهان دارم و خوشحالم که دوباره اینجا هستم، من سال‌ها در اصفهان بودم و هم بازی و هم مربی‌گری کردم ولی قدرم را ندانستند، اما با این حال اصفهان و مردمش را بسیار دوست دارم.

وی ادامه داد: بدون تردید سپاهان بهترین تیم ایران است و از هر نظر نمونه و تیم فوق العاده‌ای است و این تیم باید صدرجدول باشد و حقش است و البته این کار ما را برای بازی فردا سخت می‌کند و امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی مقابل «سپاهان» انجام دهیم.

وی در مورد عملکرد ضعیف تیم آلومینیوم مقابل سپاهان در دیدارهای گذشته گفت: مسایل آماری ارتباطی به بازی فردا ندارد ولی سپاهان هم مسیر تکاملی خوبی داشته و شرایط خوبی پیدا کرده است. آلومینیوم این فصل تیم فصل گذشته نیست و البته سپاهان هم بهتر شده است.

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد: امیدوارم فردا در زمین، فوتبال خوبی را ببینیم و نتیجه فوتبالی رقم بخورد و امیدوارم با قضاوت خوب و دور از حاشیه نتیجه نهایی تعیین شود.

حسینی یادآور شد: پارسال با پیکان به اصفهان آمدیم و داور بازی فردا همان داور سال گذشته است که در آن دیدار اشتباهات زیادی داشت و امیدوارم فردا قضاوت عادلانه و خوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: همه می دانند که سپاهان نیاز به هیچ کمکی ندارد و بهترین تیم ایران است و امیدوارم در بازی فردا بتوانیم نتیجه خوبی در بازی مقابل این تیم کسب کنیم.

وی افزود: امسال سال خاصی برای آلومینیوم بود و ۱۷ بازیکن از این تیم جدا و بودجه‌مان بسیار تعدیل شد و محدودیت ‌های نقل و انتقالاتی هم کار را برای تیم ما سخت کرد. ما باید از همین بازیکنان فعلی استفاده کنیم و البته با میدان دادن به این بازیکنان ضرر نمی‌کنیم و همیشه سعی کردیم در بدترین شرایط هم کار کنیم.

سرمربی آلومینیوم گفت: به طور معمول در نیم فصل نمی‌شود بازیکن خوبی گرفت، مگر در موارد استثنا و به احتمال زیاد باید با همین شرایط ادامه دهیم.

وی اضافه کرد: در فوتبال امروز باید اصول هم در دفاع و هم در حمله درست رعایت شود و در دفاع کار کمی راحت تر است و در حمله بسیار سخت‌ است و ما امسال سعی کردیم در هر ۲ قسمت شرایط بهتری پیدا کنیم و امیدوارم در ادامه لیگ نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: من سعی می‌کنم هرجا که می روم کارم را درست انجام دهم و به فوتبال و جوانان کمک کنم، خدا را شکر می‌کنم که اینجا هستم و قدر باشگاه‌هایم را می‌دانم و به باشگاهی که در آن کار می‌کنم متعهد هستم و امیدوارم بتوانم پیشرفت کنم.

به گزارش ایرنا، دو تیم «سپاهان اصفهان» و «آلومینیوم اراک» در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه فردا، یکشنبه، در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می روند.

این دیدار با حکم کمیته انضباطی بدلیل رفتار تماشاگران سپاهان در بازی با مس رفسنجان بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha