هنرمندان صدای رسای مظلومیت مردم غزه باشند

 قم - ایرنا - جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هنرمندان با نگارش فیلمنامه‌های جذاب و خلق آثار متنوع در قالب‌های مختلف هنری می‌توانند صدایی رسا در رساندن مظلومیت مردم غزه به گوش جهانیان باشند و پرده از خوی استکباری و کودک کش صهیونیست‌ها بردارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ «نبی سهرابی» روز یکشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی شهادت قلم در قم، بیان داشت: جنگ غزه و جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی از مباحث روز است که جا دارد صاحبان قلم، در آن ورود جدی داشته باشند.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: سازمان هنری حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، آموزش فیلم‌نامه‌نویسی و فیلم کوتاه را به‌زودی در دستور کار خود قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی راه مقاومت را به جبهه مقاومت اسلامی نشان داد، خاطرنشان کرد: اتفاقات و رشادت جبهه مقاومت دست‌مایه فیلم‌نامه‌های متعددی است که باید توسط هنرمندان به منصه ظهور برسد.

سهرابی با تاکید بر اینکه تبیین تزویر ریاکاری اروپایی‌ها و پشتیبانی تسلیحاتی آمریکا از رژیم صهیونیستی باید در قالب هنر به مردم جهان نشان داده شود، گفت: دوران مظلوم‌نمایی و فریب‌کاری رژیم صهیونیستی و مدعیان حقوق بشر به پایان رسیده و لازم است از ظرفیت فضای مجازی و فناوری برای بیان مظلومیت مردم غزه استفاده حداکثری شود.

وی تصریح کرد: جشنواره شهادت قلم می‌تواند آغازگر یک راه نوین در عرصه فیلم‌نامه‌نویسی به‌خصوص در موضوع های دینی و ارزشی در سطح کشور باشد.

هنرمندان صدای رسای مظلومیت مردم غزه باشند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha