سیستان و بلوچستان نیازمند جذب هیات علمی در حوزه سلامت است

زاهدان- ایرنا- سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت زیاد نیاز شدیدی به جذب هیات علمی در حوزه سلامت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا کامبیز نرماشیری روز یکشنبه در جلسه هم اندیشی با مدیران دانشگاه علوم پزشکی، توسعه و پیشرفت در حوزه سلامت را برای رسیدن به توسعه پایدار بسیار اساسی دانست.
وی عنوان کرد: با توجه به نیاز سیستان و بلوچستان به نیروی انسانی مجرب؛ لازم است اقدام برای جذب بیشتر دانشجوی بومی داشته باشیم.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: باید از حمایت های دانشگاه علوم پزشکی در زمینه آموزشی و اساتیدی که برای تربیت و آموزش دانشجویان همراه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان هستند، به صورت ویژه تقدیر کرد.
وی با اشاره به اهداف واحد زاهدان در خصوص تاسیس و حفظ رشته های علوم پزشکی، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان هم راستا با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و در زمینه مرتفع کردن مسائل و مشکلات حوزه سلامت استان تلاش داشته است.
نرماشیری ادامه داد: با تاسیس رشته‌های علوم پزشکی در این واحد دانشگاهی گامی موثر در جهت پاسخ به مسوولیت اجتماعی برخواهیم داشت.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در خصوص جذب هیات علمی در گروه علوم پزشکی در سیستان و بلوچستان با محدودیت مواجه هستیم و برای جذب مشکلات عدیده ای وجود دارد؛ نباید نیاز ویژه استان به کادر درمان و در همین مسیر تحصیل دانشجویان در رشته پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی را به دلیل نداشتن هیات علمی نادیده گرفت.
دبیر هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در تلاش و عزم جدی برای بکارگیری استاندارد لازم در حوزه علوم پزشکی است، گفت: فداکاری و از خودگذشتگی اعضای هیأت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی به منظور انتقال دانش بین ۲ دانشگاه، یکی از عوامل مهم ابقا و ثبات رشته های پزشکی و پیراپزشکی در این واحد دانشگاهی بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha