۴ دی ۱۴۰۲، ۸:۲۸
کد خبرنگار: 3005
کد خبر: 85332373
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست/ افزایش کشته‌ها به ۴۸۹ نفر

تهران- ایرنا- ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت دو نظامی دیگر خود در نوار غزه اعتراف کرد بدین ترتیب شمار کشته های این رژیم از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴۸۹ نفر رسید.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از رسانه های رژیم صهیونیستی، در جدیدترین درگیری ها در نوار غزه، یک سرگرد و یک نظامی کشته شدند و یک نظامی دیگر هم به شدت زخمی شد.

با اعلام هلاکت این دو نظامی صهیونیست، شمار کشته های اعلام شده رژیم صهیونیستی در عملیات «طوفان الاقصی» به ۴۸۹ نفر و شمار کشته های اعلام شده تجاوز زمینی به غزه نیز به ۱۵۶ نفر افزایش یافت.

از سوی دیگر معاون پیشین ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت: بهترین فرزندان ما بدون هیچ دستاوردی و یا هدف روشنی در غزه کشته می شوند.

«یائیر گولان» افزود: چاره ای غیر از توافق با حماس به عنوان بازیگر اصلی نداریم.

این عضو سابق کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی روز گذشته هم با اشاره به کشته و زخمی شدن صدها نظامی این رژیم در جنگ علیه غزه گفته بود که کابینه دقیقا توضیح دهد که بعد از این همه هزینه و تلفات، چه دستاوردی در حوزه نظامی داشته است.

گولان، هدف اعلامی کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی مبنی بر حذف حماس و آزادی گروگان ها را عملیاتی ندانست و اضافه کرد: رهبران باید صادقانه حرف بزنند. ما شاید بتوانیم در سال های آینده، پروژه از بین بردن حماس را محقق کنیم اما تحقق آن در هفته های آینده ممکن نیست.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند.

این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بودند که شماری از نظامیانی که در نبردهای نوار غزه زخمی شده بودند، به علت ابتلا به یک باکتری مقاوم، در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha