۴ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85332500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بدمینتون در استان زنجان توسعه می‌یابد

زنجان - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: با توجه به زیرساخت‌ها،‌ امکانات و استعدادهای موجود،‌ برنامه ریزی لازم برای توسعه رشته ورزشی بدمینتون در سطح استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جواد بازرگان روز دوشنبه در دیدار با اعضای هیات رئیسه هیات بدمینتون استان، افزود:بی شک این استان استعدادهای زیادی در رشته بدمینتون دارد و با توجه به پیشینه این هیات در ورزش استان انتظار می رود بار دیگر شاهد شکوفایی و رشد این رشته ورزشی در استان باشیم.

بازرگان افزود: باید با برنامه ریزی، تلاش و همدلی مسیر توسعه این رشته را هموار، و توانایی های بدمینتون بازان زنجانی را در این رشته ورزشی شکوفا کرد.

وی ادامه داد: حضور فردی کار بلد در راس هیات بدمینتون استان نیز به ارتقای وضعیت بدمینتون استان کمک خواهد کرد که یکی از هیات های ورزشی موفق استان محسوب می شود .

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان نیز در این دیدار گفت: طی سال های گذشته رشته بدمینتون یکی از رشته های سرآمد استان بوده و ملی پوشان زیادی را پرورش داده اما متاسفانه چند سالی است که از دوران اوج خود فاصله گرفته است.

غلامرضا باقری افزود: شکوفا کردن استعدادها و بازگشتن به دوران اوج بدمینتون استان از سیاست های هیات بدمینتون استان است که در این مسیر حمایت های اداره کل ورزش و جوانان می تواند مسیر را هموارتر کند.

وی اظهار داشت: مشکلات منابع مالی هیات بدمینتون نیز با رایزنی هایی که انجام گرفته و با جذب اسپانسر رفع شده تا دیگر دغدغه مالی در سال های آتی نداشته باشیم و تنها به مسائل فنی و توسعه این رشته بپردازیم.

رئیس هیات بدمینتون استان زنجان گفت: امیدواریم با برنامه های که در دستور کار قرار دارد بتوانیم بار دیگر شاهد افتخارآفرینی جوانان زنجانی در میادین ملی و جهانی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha