نهم دی‌ماه رفراندوم بزرگ ملی دفاع از نظام جمهوری اسلامی است

کرمان - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به حوادث دی‌ماه سال ۸۸ گفت: در آن سال فتنه را دشمن دنبال کرد اما در نهم دی اوج و قله بصیرت ملت ایران شکل گرفت و به رفراندومی برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین انجم شعاع روز دوشنبه در نشست خبری سالروز ۹ دی با بیان اینکه انتخابات سال ۸۸ در دنیا کم نظیر بود افزود: دشمن انتخاباتی را که می توانست نقطه قوت باشد، به نقطه ضعف و به یک پتک بر ضد جمهوری اسلامی تبدیل کرد.

وی تصریح کرد: فتنه ۸۸ خسارت‌های زیادی برای نظام اسلامی و کشور به همراه داشت و ضربه ای به نظام بود، اما از طرفی آزمونی بزرگ برای ملت ایران بود.

وی ادامه داد: ملتی که همیشه در صحنه و تا پای جان برای نظام کار کرده بودند در این آزمون بزرگ با هدایت های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی از این فتنه نیز سرافراز بیرون آمدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار داشت: باید حماسه ۹ دی را برای همیشه گرامی بداریم و این حادثه مهم در گذر زمان فراموش نشود، زیرا اگر نهم دی خوب روایت نشود فراموش می شود.

وی ادامه داد: باید ماهیت و اهداف شوم دشمنان نظام در فتنه ۸۸ را برای مردم به خوبی بیان کنیم و نباید این اتفاق را به منازعات سیاسی و جناحی تقلیل بدهیم زیرا متعلق به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انجم شعاع خاطرنشان کرد: شور و حماسه ای که ۹ دی در مردم دیده شد کمتر در مراسم دیگر دیده می شود از طرفی حماسه ۹ دی کارآمدی نظام دینی و ولایت فقیه را در عبور از بحران ها و چالش ها نشان داد.

وی بیان کرد: در سال گذشته نیز دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی با تمام توان و نیروها بسیج شدند و دشمن هیچ زمانی از جنگ شناختی دست برنمی دارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: دشمن روایت های جعلی را به شکل ماهرانه درست و روایت می کند تا در ذهن مردم اثر بگذارد، لذا از اول انقلاب تاکنون فتنه ها با حضور آگاهانه مردم رفع شده و اگر این حضور نبود انقلاب به اینجا نمی رسید.

وی گفت: زمانی می توانیم در بحث فتنه مردم را آگاه کنیم که با روشنگری و جهاد برای همه اقشار به خصوص جوانان و نوجوانان مسائل را تببین کنیم و دشمن اعلام کرده دارد روی فکر و ذهن جوانان ما کار می کند و تلاش می کند انگیزه ها و اعتقادات را از ما بگیرد.

انجم شعاع تصریح کرد: یکی از افرادی که می تواند برای ما در زمینه بصریت الگو باشد، حاج قاسم سلیمانی است زیرا تا آخر پای ولایت ماند و خود را فدا کرد.

وی به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه نیز اشاره و بیان کرد: همین افرادی که داعیه زن زندگی و آزادی داشتند در همین ۸۰ روز چند هزار زن و بچه را به شهادت رسانند و هیچ کدام دم بر نیاورند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: چهره واقعی آمریکا و اسرائیل و رژیم صهیونیستی برملا شد و جهان پی به مظلومیت و مقاومت مردم فلسطین برد و جنایات اسرائیل و حامی آن آمریکا بر جهان معلوم شد.

تشریح برنامه های نهم دی ماه سال جاری در کرمان

وی اظهار داشت: در بحث آگاه سازی و روشنگری در نهم دی برنامه های خوبی برای امسال تعریف شده و شعار سال جاری "نهم دی بازخوانی فتنه های آمریکایی صهیونیستی" است.

انجم شعاع بیان کرد: اجتماعی محوری آیین نهم دی ماه روز شنبه ۹ دی ساعت ۱۰ صبح در میدان شورا با سخنرانی حجت الاسلام رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کشور و اجتماع بزرگ ورزش صبحگاهی جمعه هشتم دی ساعت هشت در پارک مشاهیر برگزار می شود.

وی بیان کرد: آیین نهم دی در قرارگاه جنوبشرق ارتش، مناظره دانشجویی در محل جهاد دانشگاهی، برگزاری آیین حماسه نهم دی در مسجد قائم (عج)، اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی توسط اتحادیه انجمن های اسلامی در تعدادی از مدارس، رونمایی از کتاب رهنامه مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی از جمله برنامه های پیش بینی شده حماسه ۹ دی امسال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha