۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 2457
کد خبر: 85332803
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیام مهم یحیی السنوار به رئیس و اعضای دفتر سیاسی حماس

تهران - ایرنا - "یحیی السنوار" رئیس جنبش حماس در نوار غزه در پیامی به "اسماعیل هنیه" رئیس و اعضای دفتر سیاسی این جنبش اعلام کرد: گردان های شهید "عزالدین القسام" (شاخه نظامی حماس) ارتش اشغالگر را درهم شکسته و همچنان به این کار ادامه می دهند و هرگز تسلیم شروط اشغالگران نخواهند شد.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا، به نقل از منابع فلسطینی، سنوار افزود: گردان‌های عزالدین القسام نبردی شدید، سنگین و بی‌سابقه را علیه نظامیان متجاوز و اشغالگر اسرائیل به راه انداخته‌اند و ارتش رژیم صهیونیستی متحمل خسارت های سنگین جانی و تجهیزاتی شده است.
رئیس جنبش حماس در نوار غزه با اشاره به آمار تلفات نظامیان صهیونیست در طول جنگ زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار گفت: در طول جنگ زمینی، گردان های القسام حداقل ۵ هزار نظامی و افسر رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند که یک سوم آن ها کشته، یک سوم زخمی و یک سوم دیگر از آنها نیز دچار معلولیت های دائمی شده اند.
وی درباره جنگ افزارها و ادوات نظامی منهدم شده ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد غزه نیز گفت: ۷۵۰ دستگاه از ادوات نظامی رژیم صهیونیستی نیز به طور کلی یا جزئی در جنگ غزه منهدم شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha