۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85332853
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فردیس نیازمند ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید است

۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبر: 85332853
فردیس نیازمند ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید است

کرج - ایرنا- رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی این شهر پرجمعیت از سال گذشته شکل گرفته است، اعلام کرد: فردیس برای خدمات رسانی مناسب در عرصه حمل و نقل مسافر درون شهری به ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید نیاز دارد.

"علی پیری جابری" روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساختار ناوگان اتوبوسرانی فردیس از بهمن ماه سال گذشته با نوسازی ۹ دستگاه اتوبوس قدیمی و خرید ۱۱ دستگاه اتوبوس جدید شکل گرفت .

وی ادامه داد: اردیبهشت ماه امسال ۶ دستگاه اتوبوس جدید وارد ناوگان اتوبوسرانی فردیس شد که با خرید ۱۴ دستگاه دیگر در آذر ماه سال جاری اکنون در مجموع این شهر دارای ۴۰ دستگاه اتوبوس است .

پیری جابری با بیان اینکه دولت سیزدهم و وزارت کشور در تامین بخشی از ناوگان اتوبوسرانی فردیس حمایت ویژه داشته اند،گفت : تا پایان امسال ۱۰ دستگاه اتوبوس دیگر وارد این ناوگان می شود.

وی اظهار کرد: دولت سیزدهم یارانه تامین اتوبوس های جدید شهر فردیس را تامین کرد اما با این حال باید تعداد اتوبوس ها به ۱۴۰ دستگاه برسد تا بتوان به ساکنان شهرستان فردیس خدمات لازم را ارائه داد.

رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری فردیس گفت : اکنون جمعیت شهرستان فردیس به مرز ۸۰۰ هزار نفر رسیده و هر روز شاهد افزایش بار ترافیکی در این شهرستان هستیم که توسعه حمل و نقل عمومی در کاهش این بار ترافیکی تاثیر گذار است .

پیری جابری خاطر نشان کرد: در زمان حاضر هشت دستگاه از اتوبوس های فردیس در خط اتوبوس تندرو بلوار شهید سلیمانی به طول ۹ کیلومتر به مردم خدمات رسانی می کنند.

وی بیان کرد: اکنون در مرحله بررسی برای خرید اتوبوس های برقی هستیم هرچند هزینه خرید این اتوبوس ها بالا است.

شهر فردیس سال ۱۳۹۲ از کلانشهر کرج جدا شد و شورا و شهرداری در آن شکل گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha