۴ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰
کد خبرنگار: 2923
کد خبر: 85332877
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت کمک هزینه‌ درمان به توانیابان تایباد ۴۰ درصد افزایش یافت

تایباد- ایرنا- رییس اداره بهزیستی تایباد گفت: یک میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال کمک هزینه درمان به توانیابان بهزیستی این شهرستان طی سال جاری پرداخت شده که نسبت به مدت زمان مشابه پارسال ۴۰ درصد افزایش داشته است.

افسانه فدایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان کمکهای درمانی برای ۱۸۹ توانیاب در تایباد پرداخت شده است.

وی افزایش کمک هزینه درمان به خانواده های دارای توانیاب در دولت سیزدهم را یکی از مهمترین برنامه های سازمان بهزیستی عنوان و بیان کرد: ۱۰۰ درصد این اعتبار هزینه شده از سوی سازمان بهزیستی کشور برای افراد واجد شرایط در این خطه مرزی پیش بینی شده است.

رییس اداره بهزیستی تایباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و ۵۳۱ میلیون ریال به ۳۹۶ نفر از مددجویان حوزه توانبخشی بهزیستی این شهرستان کمک هزینه موردی، تحصیلی و توانبخشی پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: ۲ میلیارد و ۸۳۳ میلیون و ۱۲۹ هزار ریال اعتبار از ابتدای امسال تا پایان آذر برای تجهیزات پزشکی برخی از توانیابان این منطقه هزینه شده است.

فدایی خاطر نشان کرد: در سال جاری برای ۱۳۴ نفر از بیماران تحت حمایت این نهاد در تایباد، ۲ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال کمک هزینه حق پرستاری و برای ۱۰۰ نفر، ۳۰۰ میلیون ریال هزینه رفت و آمد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین ماهیانه برای ۲۹۱ نفر از بیمارانی که در بستر بیماری قرار دارند، یک میلیارد و ۷۴۶ میلیون ریال کمک هزینه خرید لوازم بهداشتی پرداخت می شود.

رییس اداره بهزیستی تایباد افزود: طی یک هفته گذشته تعداد ۱۱۱ نفر از متقاضیان دریافت مستمری در حوزه توانبخشی به شمار خانواده های واجد شرایط این بخش افزوده شدند و در زمان حاضر صف انتظار دریافت مستمری بگیران به صفر رسیده است.

فدایی به کمکهای نقدی و غیرنقدی خیرین تایباد به بهزیستی این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال خیرین شیعه و اهل سنت این منطقه افزون بر ۱۵ میلیارد ریال به بهزیستی تایباد کمک نقدی و غیرنقدی داشته اند.

بهزیستی تایباد در چهار حوزه توانبخشی، پیشگیری، حمایتی و مشارکت های مردمی خدمات ارایه می کند.

شهرستان ۱۴۵ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha