مدرسه زمستانی از پیشنهاد تا دفاع پایان نامه و رساله برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - مدرسه زمستانی از پیشنهاد تا دفاع پایان نامه و رساله به صورت حضوری و مجازی در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران(ایرانداک) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، مدرسه زمستانی از پیشنهاده تا دفاع در ایرانداک که در هفته اول و دوم بهمن‌ سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود برای آگاهی گام به گام دانشجویان و پژوهشگران با فرآیند تهیه، تنظیم و در نهایت دفاع از پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها در مقطع تحصیلات تکمیلی برنامه‌ریزی شده است.

طبق اعلام پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، به دانش‌پذیران این دوره گواهینامه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران اعطا می‌شود و مدرسان این دوره استادان پژوهشگاه و مخاطبان آن پژوهشگران، و دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند. مدیریت علمی این مدرسه را احمد گنجی پژوهشگر و مدیر ارزیابی و تحول اداری ایرانداک برعهده دارد.

همچنین سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل نحوه نگارش پیشنهاده دانشگاهی، شیوه طراحی استراتژی جستجو، معرفی ابزارهای هوش مصنوعی در پژوهش، اصول ویراستاری علمی، نحوه نگارش پایان‌نامه/رساله، نرم‌افزار مدیریت اطلاعات علمی، همانندجویی و کشف تقلب، و ملاحظات اخلاقی میان استاد راهنما و دانشجو است.

آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره ۳۰ دی‌ماه ۱۴۰۲ به آدرس irandoc.ac.ir/page/۵۲۰۱ قابل انجام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha