۵ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۶
کد خبر: 85333732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بایندریان: فاصله نساجی با سقف بودجه زیاد است

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال نساجی گفت: به‌عنوان یک باشگاه خصوصی فاصله زیادی با سقف بودجه داریم.

به گزارش ایرنا، محمدرضا بایندریان سرپرست نساجی امروز (سه‌شنبه) در نخستین نشست خبری لوکاس الکاراز سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نساجی اظهار داشت: باید از مهدی رحمتی سرمربی پیشین نساجی تشکر ویژه کنم. وی در گذشته بازیکن ملی‌پوش بسیار مطرحی بود و در دوران سرمربی‌گری هم خط دفاع خوبی داشت اما در نهایت با توجه به عملکرد رحمتی، برای رسیدن به شرایط ایده‌ال در نساجی این سرمربی را تغییر دادیم. ما باشگاه خصوصی هستیم و فاصله ما با سقف بودجه خیلی زیاد است. همچنین رقم قرارداد سرمربی اسپانیایی محفوظ است و لوکاس الکاراز یکسال و نیم با نساجی قرارداد دارد.

سرپرست نساجی افزود: اردوی خارجی و داخلی در نیم فصل داریم. همه دوست داریم در مازندران تمرین کنیم. مردم فوتبال‌دوستی داریم. به‌عنوان یک تیم حرفه‌ای باید امکانات حرفه‌ای در اختیار داشته باشیم و با توجه به جلساتی که با استاندار داشتیم، خبرهای خوبی در آینده خواهیم داشت.

وی افزود: به جایگاه کنونی نساجی نگاه نکنید. ما در دو تورنمنت بزرگ حضور داشتیم و در آسیا نخستین تجربه را کسب کردیم و در آینده تا شروع جام ملت‌های آسیا نسبت به تقویت تیم اقدام می‌کنیم.

بایندریان ادامه داد: حضور بانوان در ورزشگاه برای ما یک آرزو بود و با توجه به حمایت‌های مالک باشگاه و استاندار این اتفاق افتاد. در نبم فصل با توجه به تغییرات استادیوم، نوید حضور بیشتر بانوان را می‌دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha