نماینده ولی فقیه در سوریه:با شهادت سیدرضی آسمان محور مقاومت مزین به ستاره دیگری شد

دمشق - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سوریه در پی شهادت سردار مقاومت شهید سید رضی موسوی پیامی اعلام کرد: درآستانه چهارمین سالگرد سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس،آسمان محور مقاومت مزین به ستاره و شهید جدیدی شد.

به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در سوریه،حجت الاسلام والمسلمین حاج حمید صفارهرندی در پی جنایت فجیع دشمن صهیونیستی که منجر به شهادت سردار رشید اسلام شهید سید رضی موسوی گردید بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است : درمیان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بسته بودند وفا کردند و از آنان کسانی هستند که محبتشان برآورده شد و از آنان کسانی هستند که منتظرند و با کوچکترین تغییری آن را تغییر ندادند، براستی که خداوند متعال بزرگ است.

نماینده ولی فقیه در سوریه:با شهادت سیدرضی آسمان محور مقاومت مزین به ستاره دیگری شد

صفار هرندی در بیانیه خود تاکید کرد: درآستانه چهارمین سالگرد سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس، آسمان محور مقاومت مزین به ستاره و شهید جدیدی است که وی در عرصه های جهادی در پیشبرد مواضع انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگ داشته است.

باید پذیرفت که جبهه مقاومت در لبنان، سوریه و فلسطین در مقابل تجاوزات استکبار و صهیونیسم و دژخیمان تکفیری آنها دفاع و ایستادگی کرده و موفقیت های بزرگی کسب کرده است.

دراین نامه آمده:خداوند متعال بر پرونده شهید سید رضی موسوی مهر سعادت زد و این عزیز در راه آزادی سرزمین بیت المقدس به همرزمان عزیز و جهادی اش ملحق شد تا شهادتش چراغ تازه ای باشد که راه آزادسازی فلسطین عزیز را مقابل صهیونیستها روشن کرده و از نابودی قریب الوقوع موجودیت حرامی صهیونیست ها خبر می دهد.

ضمن تبریک شهادت ایشان و تسلیت فقدان آن مرحوم به خانواده، عاشقان و محور مقاومت، تاکید می نماییم که انتقام خون پاک وی از صهیونیست های جنایتکار ناگزیر خواهد بود.
پیروزی تنها از جانب خدای توانا و حکیم است.

به گزارش ایرنا، سردار سیدرضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه پاسداران در جریان حمله روز گذشته (دوشنبه) رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

وی از مستشاران قدیمی نیروی قدس سپاه در سوریه و همراه حاج قاسم سلیمانی بود که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha