مهر تایید شورای شهر بر افزایش بهای خدمات معاینه فنی برتر

تهران بزرگ - ایرنا - مصوبه کمیسیون های حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر تهران درمورد افزایش بهای خدمات معاینه فنی برتر روز سه شنبه در صحن شورا مطرح و با اکثریت آرا، افزایش ۵۰۰ هزار ریالی این تعرفه به تصویب نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران امروز و در جریان دویست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر در این خصوص گفت: ستاد معاینه فنی شهرداری تهران ۲ لایحه درخصوص هزینه معاینه فنی برتر و نرخ خدمات اعزام خط مکانیزه سیاره معاینه فنی به مراکز شخصی یا دولتی را به شورای شهر تهران ارسال کرده است.

سید جعفر تشکری هاشمی با اشاره به نرخ بهای خدمات اعزام و استقرار خطوط مکانیزه سیار معاینه فنی توضیح داد: در این لایحه به ستاد معاینه فنی خودروهای تهران اجازه داده می‌شود جهت اعزام و استقرار خطوط مکانیزه سیار معاینه فنی به محل اشخاص حقوقی و حقیقی متقاضی ،بهای خدمات مصوب را از متقاضیان دریافت کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: نرخ بهای اعزام خطوط مکانیزه و سیار معاینه فنی به ازای یک بار اعزام مبلغ ۵۰ میلیون ریال است؛ بهای مذکور شامل هزینه یک روز استقرار است و از روز دوم به ازای هر روز ۱۰ درصد مبلغ ۵۰ میلیون ریال اخذ خواهد شد.

تشکری هاشمی تصریح کرد: مبلغ مذکور برای اعزام و استقرار خطوط مکانیزه سیار معاینه فنی است و در ازای ارائه خدمات ارزیابی و صدور معاینه فنی نیز تعرفه مصوب از هر خودرو دریافت خواهد شد.

تشکری هاشمی درخصوص بهای خدمات کارشناسی فنی معاینه فنی برتر هم گفت: به ستاد معاینه فنی اجازه داده می‌شود برای انجام معاینه فنی برتر از هر متقاضی مبلغ ۵۰ هزار تومان بیشتر از مبلغ ۹۲۰ هزار ریال دریافت کند.

وی ادامه داد: معاینه فنی برتر حسب درخواست رانندگان انجام می‌شود از آنجایی که برای انجام معاینه فنی به دستگاه‌های بیشتری احتیاج است که برای انجام این کار ۵۰ هزار تومان بیشتر از نرخ معاینه فنی معمولی و در مجمع ۱۴۲۰ هزار ریال از شهروندان دریافت خواهد شد.

به گزارش ایرنا، این لایحه با رأی مثبت اکثر شورای شهر تهران به تصویب رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha