۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 85334059
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پرداخت بیش از ۱۱ هزار فقره تسهیلات توسط بانک کشاورزی در ایلام

ایلام- ایرنا- مدیر شعب بانک کشاورزی استان ایلام از پرداخت ۱۱ هزار و ۱۰۰ فقره تسهیلات در بخش های مختلف توسط این بانک از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه خبر داد.

"فرزاد شیخ محمدی" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این میزان تسهیلات به مبلغ ۱۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به جامعه هدف در قالب تسهیلات ازدواج، ودیعه مسکن، بخش کشاورزی و سایر موارد پرداخت شده است.

وی، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را به تعداد ۷۸۷ فقره با مبلغ یک هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال، تسهیلات قرض الحسنه فرزندآوری را به تعداد ۷۳۰ فقره به مبلغ ۴۷۴ میلیارد ریال برشمرد.

شیخ محمدی گفت: خوشبختانه با تلاش مجموعه همکاران این بانک، بیش از ۱۰۰ در صد اعتبار ابلاغی پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان ایلام یادآور شد: همچنین مبلغ ۱۵ هزار و ۵۱۱ میلیارد ریال در حوزه کشاورزی شامل بذور گواهی شده، مکانیزاسیون، خودکفایی گوشت قرمز، ودیعه مسکن براساس اعتبار ابلاغی پرداخت شده است.

شیخ محمدی تصریح کرد: از آنجا که کل پرتفوی تسهیلات مدیریت شعب بانک کشاورزی استان ایلام تاکنون، بالغ بر ۴۹ هزار میلیارد ریال بوده و منابع جمع آوری شده ۳۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است، این مدیریت بیش از ۱۴۶ درصد بیشتر از منابع در اختیار را برای حمایت از اشتغالزایی و تولید به هم استانی های عزیز تسهیلات پرداخت کرده است.

وی افزود: در راستای حمایت از بخش کشاورزی و مساعدت با کشاورزان همچنین نسبت به اخذ مصوبه ۷.۵ درصد و ۱۰ درصد ستاد تسهیل و امهال ۹۲.۵ و ۹۰درصد تسهیلات برای جامعه هدف اقدام شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان ایلام ادامه داد: تا کنون بالغ بر چهار هزار و ۸۹۲ فقره بدهی بدهکاران بخش کشاورزی به مبلغ چهار هزار و ۷۸۹ میلیارد ریال بر اساس مصوبه فوق امهال شده است.

شیخ محمدی خاطرنشان کرد: مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان ایلام در دولت سیزدهم با حمایت و پشتیبانی استاندار و معاونت اقتصادی عملکردی موفق و کارنامه قابل قبولی در راستای خدمات بانکی به مردم استان داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha