پیگیری مسابقات والیبال جوانان کشور در شهرکرد

شهرکرد-ایرنا- مسابقات والیبال جوانان کشور روز سه‌شنبه در چهارمحال و بختیاری با حضور ۱۴ تیم منتخب در ۲ گروه پیگیری شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات والیبال رده سنی زیر ۲۰ سال پسر باشگاه‌های برتر کشور از دوشنبه چهارم دی‌ماه به میزبانی شهرکرد آغاز شد و به مدت ۱۱ روز پیگیری می‌شود.

در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها ۱۵ تیم در قالب دو گروه به مصاف هم خواهند رفت و چهار تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند.

در گروه A این رقابت‌ها تیم‌های طبیعت تهران، پیکان، پاس گرگان، شف‌هوو(تیم ملی زیر ۱۷ سال پسر ایران)، گیتی‌پسند اصفهان، هورسان رامسر، مس رفسنجان حضور دارند.

در گروه B نیز تیم‌های ایفاسرام اردکان، شهرداری ارومیه، چادرملو اردکان، سایپا، شهداب یزد، فولاد سیرجان، شهرداری گنبد، نیان اکترونیک مشهد با هم رقابت می‌کنند.

همچنین در روز نخست این رقابت‌ها هفت دیدار برگزار شد که تیم‌های طبیعت، پیکان، پاس گرگان، ایفاسرام اردکان، شهرداری گنبد، فولاد سیرجان و شهداب یزد برابر حریفان به پیروزی رسیدند.

در روز نخست این دیدارها تیم طبیعت سه بر یک هورسان رامسر را شکست داد، پیکان تهران با نتیجه سه بر یک گیتی‌پسند اصفهان را پست سرگذاشت و نتیجه دیدار پاس گرگان و شف‌هوو با حساب سه بر یک به سود تیم گرگان خاتمه یافت.

در دیگر دیدارها نیز ایفاسرام اردکان سه بر یک از نیان‌الکترونیک مشهد گذشت، شهرداری گنبد سه بر ۲ شهرداری ارومیه را شکست داد و چادرملو اردکان در سه ست مقابل فولاد سیرجان ایرانیان شد و دیدار تیم های شهداب یزد و سایپا تهران با حساب سه بر صفر به نفع تیم یزد خاتمه یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha