شهادت ۶ فلسطینی در حمله پهپادی صهیونیست‌ها به کرانه باختری + فیلم

تهران - ایرنا - هلال احمر فلسطین روز چهارشنبه از شهادت ۶ جوان فلسطینی در پی حمله پهپادی نظامیان صهیونیست به اردوگاه "نورشمس" در شرق استان طولکرم واقع در کرانه باختری خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری "سما"، هلال احمر فلسطین با اشاره به شمار بالای زخمی ها در پی حملات پی در پی به اردوگاه نورشمس، اعلام کرد که نظامیان صهیونیست ۳ آمبولانس اعزام شده برای امداد رسانی را توقیف کردند و مجبور شدیم یک شهید را روی دوش های خود از این اردوگاه منتقل کنیم.

معاون بیمارستان"ثابت ثابت" طولکرم نیز با اشاره به انتقال ۶ شهید و ۶ زخمی در وضعیتی وخیم به این بیمارستان، افزود: تعدادی از شهدا که به بیمارستان منتقل شده اند، بدست صهیونیست ها اعدام شده بودند.

گزارشگر کمیته فرعی اتحادیه پزشکان طولکرم نیز اعلام کرد: یک نظامی صهیونیست گردن مجروحی را که در آمبولانس بود، هدف ضربات کارد قرار داد.

روز سه شنبه نیز نظامیان صهیونیست به اردوگاه نورشمس یورش برده بودند.

نیروهای رژیم اشغالگر اردوگاه نور شمس در طولکرم را به محاصره خود درآوردند و در ورودی‌های اصلی آن مستقر شدند.

با آغاز تجاوزگری ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در مناطق مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند.

در همین حال، باشگاه اسیران فلسطینی روز دوشنبه اعلام کرد که از شب گذشته تاکنون، نظامیان اشغالگر صهیونیست ۳۵ شهروند فلسطینی را از جمله چند کودک در کرانه باختری بازداشت کردند و آمار کلی بازداشت‌ها در این منطقه از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۴ هزارو ۷۳۰ نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha