نشست بزرگ اصولگرایان کرمان برگزار می‌شود

کرمان- ایرنا- نشست هم‌اندیشی دبیران تشکل‌های عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمان برگزار و ضمن تاکید بر ضرورت تحقق مشارکت بالای انتخاباتی اعلام شد که در هفته پایانی دیماه جاری نشست بزرگ اصولگرایان استان برگزار خواهد شد.

به گزارش دریافتی روز چهارشنبه ایرنا به نقل از شورای ائتلاف کرمان، حجت الاسلام مهدی عرب‌پور رییس این شورا در این نشست هم اندیشی بر ضرورت همدلی، هماهنگی و وحدت تشکل ها در انتخابات تاکید و ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص انتخاب نماینده طراز انقلاب اسلامی بر لزوم تحقق مشارکت چشمگیر و هوشمندانه انتخاباتی نیز تصریح کرد.

وی گفت: کمیته سیاسی و کارگروه انتخاباتی شورا از چند ماه قبل جلسات مستمری تشکیل و معیارهای نماینده طراز انقلاب اسلامی از نگاه امامین انقلاب را بررسی، جمع بندی و به شهرستانها اعلام کرده است.

حجت الاسلام عرب پور افزود : به محض اعلام نتیجه ازسوی هیات‌های نظارت، تطبیق نامزدها با شاخص ها را انجام و در هماهنگی کامل با شورای شهرستان ها، نامزدهای انتخابی به جامعه معرفی خواهد شد.

عرب پور اظهارداشت: قبل از اعلام نظر شهرستان ها و هماهنگی با استان و اخذ تصمیم هماهنگ، از هرگونه اظهارنظر فردی پرهیز شود.
براساس این گزارش، در این جلسه به منظور ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت بالا مقرر شد که در هفته پایان دیماه نشست بزرگ اصولگرایان استان برگزار و علاوبرآن جلسات شورای تشکل‌ها در استان و شهرستان ها نیز به طور منظم تشکیل شود.

این نشست بامحوریت و میزبانی حسین چناریان معاون احزاب و تشکل های این شورا برگزار شد و دبیر شورای ائتلاف استان و دبیران شهرستانی نیز در آن حضور داشتند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قرار است ۱۱ اسفندماه امسال برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha