۶ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۲
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85334887
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

صفار هرندی: ۹دی نماد ولایت‌ مداری امت همیشه در صحنه است

قرچک - ایرنا - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۹ دی، نماد انقلابی‌گری و ولایت‌مداری امت همیشه در صحنه انقلاب است که خط بطلانی بر فتنه و فتنه‌گری در ایران کشید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین صفار هرندی شامگاه سه‌شنبه در نشست بصیرتی مردم قرچک که در مسجد ولیعصر (عج) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: حماسه عظیم ۹ دی نشان از انقلابی گری، بصیرت و ولایت مداری مردمی دارد که با از خودگذشتگی، در سال ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند، از سال ۱۳۵۸ تا سال ۱۳۶۷ در برابر دشمنان قسم خورده و تا بن دندان مسلح نظام مقاومت کردند و سرانجام با شناخت و بصیرت، در سال ۱۳۸۸ فتنه دشمنان داخلی و خارجی را خنثی نمودند.

وی خاطرنشان کرد: در نخستین روزهای فتنه سال ۸۸، چندصدهزار نفر، با اعتراض به نتیجه انتخابات و بیان این که حق ما در انتخابات ریاست جمهوری ضایع شده، به صحنه آمدند و کشور را به سمت غبار فتنه پیش بردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که تنها راه شناخت و مقابله با فتنه، تبعیت محض از ولایت فقیه است، افزود: در سال ۱۳۸۸، فتنه ای با هم افزایی دشمنان داخلی و عوامل داخلی شکل گرفت تا اصل ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار دهد ولی هدایت‌های رهبر معظم انقلاب باعث شد تا بصیرت انقلابی مردم شکل گرفته و فتنه را خنثی کنند.

صفارهرندی ادامه داد: پس از اجتماعات مردم، فرمایشات و خطبه‌های رهبر معظم انقلاب در نماز سیاسی عبادی جمعه، سرونوشت ساز شد و موجب گردید تا این جریان خطرناک خنثی شود.

وی گفت: خطبه‌های پرمحتوا، تبیین‌گر و اثربخش رهبر معظم انقلاب چنان آرامشی را به کشور وارد کرد که تمام آشوب‌هایی که توسط عده‌ای جوان که نادانسته وارد خیابان شده و از حمایت‌های رسانه‌ای، تبلیغاتی و مالی معاندین و مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی همراه گردیده بود، خنثی شد.

صفار هرندی تأکید کرد: پس از سخنرانی عالمانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب، با وجود کور شدن چشم فتنه، مردم در خروشی حماسی و خودجوش وارد میدان شدند و با حماسه ۹ دی، تمامی نقشه‌های دشمن را نثش بر آب کردند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: امروز نیز کشور با فتنه‌های گوناگون و دشمنی‌های متعددی مواجه است که ختثی شدن آن‌ها تنها در سایه تبعیت از ولایت فقیه و داشتن بصیرت محقق می‌شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha