مسئولان در جنوب شرق تهران : نهم دیماه نماد بصیرت انقلابی مردم ایران است

ورامین- ایرنا- مسئولان در جنوب شرق استان تهران گفتند: حماسه نهم دی ماه سال ۸۸ و حضور انقلابی و پرشور مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی این روز، برای همیشه به نماد بصیرت ملت در تاریخ پرافتخار انقلاب تبدیل شد.

علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار قرچک روز جمعه در سالگرد حماسه نهم دیماه سال ۸۸ مردم ایران اسلامی به خبرنگار ایرنا گفت: روز ۹ دی تجسم کامل و روشن کُل یَومٍ عاشورا وَ کُل اَرضٍ کَربلاست ثابت کرد که مردم ایران وفادارترین مردم نسبت به ولایت و ارزش‌های اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: در شرایطی که سپاه دشمن با انواع فتنه انگیزی، قصد هتک حرمت و نابودی دیانت مردم ایران را داشتند، ملت ولایی و بصیر، یک صدا و متحد بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب تجدید بیعت کردند و خروش چندین میلیونی مردم در مقابل فتنه‌گران و دشمنان بار دیگر ثابت کرد که همواره پشتیبان ولایت فقیه خود هستند و انقلاب با این حضور هرگز آسیب نخواهد خورد.

فاتحی‌نژاد تصریح کرد: مردم ایران اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که تاریخ سازانی آگاه و بصیر هستند و در هر مقطعی تاریخی که دشمن در صدد ضربه زدن به نظام الهی آنان بر آمده، وارد میدان شده و حیله و نیرنگ دشمن را به خود آنان بازمی‌گردانند.

وی به اغتشاشات اخیر نیز به عنوان عقبه فتنه‌انگیزی دشمن اشاره کرد و افزود: فتنه اخیر که در راستای فتنه‌های سال ۷۸، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ در کشور شکل گرفته، دشمن تلاش کرد تا نظام را وارد یک جنگ نرم ترکیبی و شناختی قرار دهد، ولی این توطئه نیز با رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و تاکید بر جهاد تبیین و همچنین حضور مردم بصیر و همیشه در صحنه با شکست مواجه شد.

فرماندار قرچک تأکید کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بداند که فتنه انگیزی‌های آنان سرنوشتی چون فتنه ۸۸ خواهد داشت و محکوم به شکست است.

امام جمعه پاکدشت: معجزه الهی ۹ دی موجب نابودی فتنه دشمنان شد

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت: معجزه الهی نهم دیماه سال ۸۸ باعث شد تا فتنه دشمنان قسم خورده نظام خنثی شده و به خودشان باز گردد.

حجت الاسلام حسن لزومی روز جمعه در سالگرد حماسه نهم دیماه ۸۸ به خبرنگار ایرنا گفت: انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام راحل از خصوصیاتی برخوردار است که با علائم و نشانه‌های مذهب شیعه جعفری مطابقت دارد و نباید این خصوصیات را از انقلاب جدا کرد، یکی از این خصوصیات ولایت‌مداری مردم ایران اسلامی است که خود را به خوبی در حماسه نهم دیماه سال ۸۸ به خوبی خود را به نمایش گذاشت.

وی گفت: یوم الله ۹ دی معجزه و کرامت الهی به مردم ایران است و قطعا توجه ویژه امام زمان(عج) در قلوب مردم ایران نفوذ کرد و آنان را بدون هماهنگی‌های مرسوم قبلی به خیابان‌ها کشید و طومار فتنه‌گران را در هم پیچید.

وی تصریح کرد: حضور مردم در حماسه نهم دیماه سال ۸۸ ثابت کردند که آنان هیچ گاه دست از ولایت فقیه و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر نداشته و تا پای جان به آرمان‌های خود وفادارند.

لزومی گفت: فتنه و اغتشاشات اخیر بار دیگر ثابت کرد که با تمام شدن فتنه ۸۸ ، دشمن فتنه‌های دیگر با نقاب جدید بر مردم ایران تحمیل می‌شود که این فتنه‌ها نیز جز با بصیرت مردم خنثی نمی‌شود.

امام جمعه پاکدشت تأکید کرد: مردم ایران اسلامی نه تنها در حرف که در عمل نیز ثابت کرده اند که تا پای جان از ولایت فقیه حراست کرده و مشکلات موجود ، آنان را از اهداف والای نظام دور نمی کند.

میز خدمت مسوولان پاکدشتی همزمان با سالروز حماسه نهم دیماه برپا شد

 همزمان با سالروز حماسه نهم دیماه سال ۸۸، مسوولان شهرستان پاکدشت با حضور در مصلای نماز جمعه و برپا کردن میز خدمت، به مسائل و مشکلات مردم و مراجعان به صورت مستقیم رسیدگی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با دهه بصیرت و سالروز حماسه نهم دیماه سال ۸۸، فرماندار، بخشداران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های دولتی روز جمعه با حضور در مصلای نماز جمعه شهرستان پاکدشت به صورت مستقیم با مردم دیدار کرده و مسائل و مشکلات آنان را بررسی و دستورات لازم را صادر کردند.

فرماندار شهرستان پاکدشت در حاشیه این برنامه گفت: دهه بصیرت و سالروز حماسه نهم دیماه سال ۸۸، نماد بصیرت وشناخت مردم از توطئه دشمنان قسم خورده نظام و حضور به هنگام آنان در صحنه مقابله با دشمنان است.

محسن اردستانی گفت: وقتی مردم در دفاع از اسلام، ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از حریم ولایت فقیه با تمام وجود وارد میدان می‌شوند، مسئولان نیز موظفندتا با تمام وجود نسبت به رفع مشکلات و مسائل آنان اقدام کرده و با تمام وجود، بهترین شرایط را برای برخورداری آنان از مواهب نظام فراهم کنند.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها موظفند تا ارتباط مستقیم و مستمر خود را با مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام حفظ کرده و باتمام وجود و شبانه روز، نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کنند.

پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

شهرستانهای ورامین پاکدشت قرچک و پیشوا در جنوب شرق استان تهران واقع شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha